Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen,


Vi er nye brugere her på Amino. Vi er her fordi vi pusler med idéen om at starte en webshop, og har faktisk også en idé til vores produkt.

Herudover er vi fuldstændig på bar bund.  Ved at læse med her og med tiden kunne stille nogle spørgsmål, håber vi at kunne tilegne os noget viden omkring, hvordan man starter op. Der må jo være mange ting, man skal have styr på.


Håber I vil tage godt imod os

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Joan og Michael

 

Velkommen til. Der er rigtig meget vide at hente på Amino, bare ved at læse/søge i gamle indlæg. Jeg (og min mand) har en webshop, og jeg hjælper da meget gerne hvor jeg kan.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene,

 

Tak skal du have. Ja, vi er også ved at kigge gamle indlæg igennem, og kan se at vi nok skal starte på startguiden.dk- Der er lang vej igen, men det er vi jo også godt klar over.

Vi har også tænkt os at vores produkt skal være tilknyttet børneområdet, dog en noget anden målgruppe end din.

Er glad for at høre, at vi bare kan rette henvendelse, hvis vi får brug for hjælp.

 

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi brugte Start og Vækst www.startogvaekst.dk meget i starten. Der er en vis fokus på Århus området, men der er gode værktøjer til når man skal starte, f.eks. brugte vi skabelonen herfra til at lave forretningsplan.

 

Jeg tror der stadig er plads til mange nye webshops på børneområdet, hvis det vel og mærket er webshops der har et anderledes koncept end de 100 vis af webshops, der "bare" sælger tøj til babyer. Så velkommen til. 

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene,

 

Den side vil vi kigge nærmere på i morgen eller overmorgen.

 

Angående konceptet er jeg helt enig med dig i, at der er påfaldende mange børnetøjsbutikker med nærmest identisk udvalg. Vores grundidé adskiller sig herfra, men vi er ikke færdige med at afsøge markedet og behovet endnu. Vi er dog ret sikker på, at der kan blive et behov, når tilbuddet først er der.

 

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Velkommen til : )

Stefan Avivson

Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak skal du have Stefan...
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)