Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafikdesigner søges til vores projekt

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der kender nogen gode grafik/webdesigner?

Vi skal have lavet noget design på bl.a emballagen til vores produkt. Da vi er et meget nyt firma, skal dette helst være i den billige ende, men kommer selvfølgelig an på kvalifikationerne.

Vi hører gerne fra jer.

Tak.

Fra Odder
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en e-mail på: lillemath@gmail.com
- meget gerne med en præcist beskrivelse af hvad du ønsker.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren fra Tænk Kreativt er super dygtig.
Jeg ved dog ikke hvorvidt at han vil finde opgaven interessant.

Søren er ikke den billigste du finder, men han er klart en af de bedste til prisen.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eli.

Jeg kunne meget være det rigtige match. jeg ville rigtigt gerne høre lidt om hvilke produkt/er det er det drejer sig om 

og selvfølgeligt hvilke ider hvis nogen i selv har.

send mail til: morten@mortensoeby.dk

mvh. Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre nærmere :)

Du er meget velkommen til at sende en mail til: rene(snabel-a)webspeed.dk

Skulle jeg være for dyr i drift, så har jeg en masse gode kontakter til folk, der nok vil have den slags opgave :) 

mvh René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Smag og behag er vidt forskellig, når det gælder grafisk design, og så er der også lige prisen … Kig referencer igennem, vælg den grafiker, der bedst matcher jeres stil/ønsker og få nogle priser at sammenligne. Sørg endelig for, at I udstikker de samme ønsker til alle, så priserne er sammenlignelige…

Jeg spørger altid ind til en opgave så vidt muligt, inden jeg fastsætter prisen. I forsøget på at ramme den rigtige pris. Min pris er god, blandt andet fordi jeg har lave omkostninger.

Hvis mine referencer fatter jeres interesse, er I meget velkomne til at få et helt uforpligtende tilbud. Skriv meget gerne en mail

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej "Eli"

Jeg vil gerne melde mig på banen - Jeg har stor erfaring med emballagedesign (og også webdesign).

Jeg driver et lille reklamebureau i Århus kaldet Inmedia. Jeg har bla. lavet emballager for STARK og Silvan, du kan se et par eksempler her:

 

 

 

Du kan se flere eksempler på vores hjemmeside www.inmedia.dk

Jeg kører i øjeblikket en række sommertilbud på hjemmesider, brochure, logo eller flyers... Men jeg kan godt give dig et super tilbud på emballage istedet - det kræver bare at jeg ved lidt mere om hvad det er for en type emballage i skal have lavet.

Hvad er det for et produkt? Hvilken type emballage snakker vi? Er det bare en etikette eller er det en æske eller noget helt tredie?

Du er velkommen til at ringe mig på tlf. 30 804 804, hvis du har spørgsmål eller vil have en pris.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

InMedia Reklame:

Hej "Eli"

Jeg vil gerne melde mig på banen - Jeg har stor erfaring med emballagedesign (og også webdesign).

Jeg driver et lille reklamebureau i Århus kaldet Inmedia. Jeg har bla. lavet emballager for STARK og Silvan, du kan se et par eksempler her:

 

 

 

Du kan se flere eksempler på vores hjemmeside www.inmedia.dk

Jeg kører i øjeblikket en række sommertilbud på hjemmesider, brochure, logo eller flyers... Men jeg kan godt give dig et super tilbud på emballage istedet - det kræver bare at jeg ved lidt mere om hvad det er for en type emballage i skal have lavet.

Hvad er det for et produkt? Hvilken type emballage snakker vi? Er det bare en etikette eller er det en æske eller noget helt tredie?

Du er velkommen til at ringe mig på tlf. 30 804 804, hvis du har spørgsmål eller vil have en pris.

 

Yes

Fra Odder
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ignorer min henvendelse:)

#InMedia
- det ser søreme flot ud:)

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan lave både emballage og webdesign til en god pris. Skriv til mig på frederik(snabel-a)purplecow.dk for at få et tilbud.

Vh. Frederik

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)