Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Hvilken Webshop løsning skal jeg bruge ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg står og skal åbne en webshop I år (håber jeg på ) og jeg har så læst bøgen. webshop hvordan, rigtig god bog faktisk og nu jeg så kommet frem til at, vi vil gå efter en standart webshopløsning. da vi som ny startede virksomhed ikke har ret mange penge at rutte med. VI tænker lidt på at bruge 20-30000 kr og så max 2500 til div udgifter om mdr. er det muligt at få en god webshop op at køre for de penge ?

og hvad for et firma skal jeg gå til der jo mange ombudet ?

og så vil jeg gerne høre lidt om jeres erfaringer med div shops.

så lad mig endelig høre ALT om standart webshop inden for de økonomiske rammer som jeg har fortalt om.

nå ja jeg er mega grøn så være sød at fortælle mig hvad betder B2B ? syntes tit jeg støder på det.

på forhånd tak for hjælpen

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

B2B handler om handel mellem 2 virksomheder Buisness to Buisness..

Når der er tale om en shop til den pris vil jeg foreslå en Magento. Det er muligvis en af de mest proffesionelle og bedste webshops systemmer på markedet. Jeg vil mene mange af de aller bedste shops er lavet i det..

Hvis det kunne havde interesse for dig at høre mere og få et tilbud vil jeg da gerne tilbyde det hvis du sender en mail til krii08@hotmail.com

mvh Kristoffer

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick86,

Er totalt enig med hensyn til bogen.. Big Smile

Stod faktisk i samme situation som dig for et par år siden, og jeg vil da gerne give en god anbefaling på hvilket firma jeg synes du skal prøve og kontakte vedr. dit projekt, og det er et firma vi har brugt lige siden starten, nemlig reklame/webbureaet MBC-Design, de har kontor i Aalborg og du kan evt. skrive til info@mbc-design.dk eller besøge www.mbc-design.dk , ham du skal have fat i hedder Martin Bermann, og er super dygtig indenfor dette felt, så dem giver jeg bestemt mine varmeste anbefalinger.

Men det er jo med at hente så mange tilbud ind som muligt, og den vej finde frem til det rigtige for dig. Smile

Og ja, du vil sagtens kunne få en rigtig god løsning indenfor dit budget, ingen problem, og husk også søgeoptimerings delen, som også er en utrolig vigtig ting. Der er også mange firmaer på amino som gør i den slags. Smile

Mick86, held og lykke med dit projekt, det skal nok blive godt.

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på redpitt - redpitt.com

Jeg har ikke redpitt endnu, men er ved at teste deres løsning og det ser mere end lovende ud. SEO delen er super.

Mvh

Axel

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi byder gerne ind med en kvalificeret løsning.

Hvis det har interesse så kontakt mig via en af vores kontakt info en af dagene og så kan vi tage dialogen derfra.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også gerne byde ind, med vores gennemtestede system. Læs mere på vores showcase www.webshop-luxus.dk , hvor du også kan downloade produktark.

Der er integration til gængse økonomisystemer, systemet er søgemaskine optimeret, og oversat til 4 sprog. Så du får klart meget for pengende.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Vi kan også tilbyde dig et komplet shop system, indenfor de økonomiske rammer du opstiller. Dette inkl. gratis telefon support, gateway, hosting, opdateringen, videre udvikling etc.

Vores løsning har et par fordele som der ikke findes lignende på det danske marked, det er nemmest at vise ved en præsentation af systemet. Men dybest set, giver dig de laveste mulige omkostninger kombineret med den størst mulige fleksiblitet.

Mht. referencer så har vi lavet flg.

www.byflou.dk

www.harders.dk

www.fashionfactory.com (Ikke færdig endnu)

og et par hundrede andre :-)

Vores løsning er dog ikke uden torne, og skulle du for lyst til at skifte leverandør, så forsvinder alle de fordele som vores system har givet dig. Du kan heller ikke umiddelbart hoste din løsning selv, tilgengæld tager vi ansvaret for at det hele spiller så du ikke skal bekymre dig om teknikken.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Stakkels dig mick :-)

Nu bliver du bombarderet med tilbud fra 200 forskellige bureauer og du bliver ikke spor klogere.

Det er meget svært at sige om Jeres tal er realistiske, de afhænger meget af de målsætninger som I har for shoppen.

Men jeg vil gerne sige held og lykke med det hele.

Hvis du ønsker en som kan hjælpe dig og ikke nødvendigvis sælge dig noget, men gøre dig klogere på området,så tag lige en snak med min gode ven Henrik Petersen fra www.danskwebinnovation.dk, han vil klart gøre dig meget klogere på dette område.

Igen held og lykke.

Casper.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mick,

Hvis jeg var dig ville jeg undersøge markedet virkeligt godt! Du skal sørge for at få den rigtige løsning fra start af, for det er dyrt at skifte.

For de 20-30.000 kr. vil du kunne få en god open-source løsning (Magento eller lign.) sat op og tilpasset til dig. Det er også vigtigt at du kan få support på dit system, hvis der er noget som ikke virker som det skal, eller du bare ikke kan finde ud af noget.

Jeg ved ikke om det er muligt, men find en person som kan hjælpe dig igennem hele processen, så du ikke brænder fingrerne.

Håber du kommer godt igennem den her "jungle", og kommer frem til et godt resultat på den anden side Smile

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Det korte svar er ja, det kan du godt få en webshop for og hvis du ønsker at blive lidt klogere på hvad det er du står over for at skulle igang med, vil jeg på det krafigste anbefale dig at du læser e-pusher 3.0, den hjælper dig også med at blive bedre til at vælge den rigtige leverandør.

I bogen som du har læst, anbefales der også et par super dygtige webshop designere Big Smile

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)