Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg i weekenderne.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er en ung studerende som har tænkt sig starte noget salg af varer importeret fra udlandet, som jeg kan sælge på loppemakeder, festival osv. men mit spørgsmål er så, hvordan får jeg tilladelse til at sælge min varer på diverse steder. Jeg har tænkt mig, at mine varer skulle være i en varevogn som jeg så kører til de forskellige stedeter for at sælge, i weekenderne, da jeg går i skole om hverdagene. 

 

Jeg håber i forstår hvad jeg skriver.

Jeg takker for hjælpen på forhånd

 

 

M.V.H.

Michael M.

Fra Tønder
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen som kan hjælpe mig?

Fra Tønder
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen? Smile

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og kontakt et par af de steder, du kunne tænke dig at sælge. Der er også en håndbog over kræmmermarkeder i Danmark, men har desværre ikke linket til den.

Mvh,
Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ik have tilladelse for, at sælge sådanne steder, men derimod købe en stand. Når den er købt og betalt, kan du sælge varerne det sted, som du får henvist...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :