Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg i weekenderne.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er en ung studerende som har tænkt sig starte noget salg af varer importeret fra udlandet, som jeg kan sælge på loppemakeder, festival osv. men mit spørgsmål er så, hvordan får jeg tilladelse til at sælge min varer på diverse steder. Jeg har tænkt mig, at mine varer skulle være i en varevogn som jeg så kører til de forskellige stedeter for at sælge, i weekenderne, da jeg går i skole om hverdagene. 

 

Jeg håber i forstår hvad jeg skriver.

Jeg takker for hjælpen på forhånd

 

 

M.V.H.

Michael M.

Fra Tønder
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen som kan hjælpe mig?

Fra Tønder
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen? Smile

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og kontakt et par af de steder, du kunne tænke dig at sælge. Der er også en håndbog over kræmmermarkeder i Danmark, men har desværre ikke linket til den.

Mvh,
Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ik have tilladelse for, at sælge sådanne steder, men derimod købe en stand. Når den er købt og betalt, kan du sælge varerne det sted, som du får henvist...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

min kæreste og jeg har både købt og splgt meget på bagagerums / loppemarkeder og en stand koster som regl omkring 200-240 kr i hvert fald omkring århus og på djursland.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

ja priserne svinger meget efter hvor mange gæster/kunder forventes, men fra et par hundrede og opover.

Det eneste er vel hvis du skal sælge fødevarer, at du kan få brug for special godkendelse, hvis det er noget du gør jævnligt ( mener det er 8 gange af max. en uge der er grænsen).

mvh

jesper

www.sliknet.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det er markeder du vil ud til kan du købe markedsbogen, jeg tror du kan finde det på www.markedsbogen.dk der køber du så en stade til xxx antal

kroner pr. meter, festivaller er dyre at komme ind at sælge på, det koster tit op til 15000 kr for en festival.markeder koster 50-450 kr pr. meter.

du skal også være opmærksom på at du skal opgive hvad du sælger til skat, de kommer tit på besøg på markederne så hav styr på tingene, med kvitteringer på dine varer osv.

 

Mvh.

Martin

Fra Tønder
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for jeres venlige besvarelser.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Der er en meget vigtig ting som du skal huske: Du skal betale SKAT - så jeg synes derfor du skal oprette en virksomhed, så du har orden i sagerne. Ellers risikerer du en heftig bøde. Der er stor forskel på om man sælger ud af egne varer (rydder pulterkammeret) eller importerer varer for at videresælge. For at være sikker, spørg SKAT, så du ikke får problemer.

Jeg mener også du skal betale moms/told at de varer, du importerer. Så kontakt SKAT og hør med dem.

Held og lykke med dit salg Smile

Dbh Anette

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)