Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring til lille butik og webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gl. Rye
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner lidt sparring... Der må være nogle iværksættere, der kan hjælpe, uden samtidig at ville sælge mig en helt masse løsninger... Jeg er ved at starte en mindre butik (forventer det bliver et halvtidsjob for mig) med salg af hobbyartikler til scrapbooking, smykkefremstilling, maling mm. Jeg starter også en webshop for at nå ud til flere kunder. Dog forventer jeg stadig at det bliver en "lille biks". Jeg har en webshop fra Golden Planet og regner med at bruge E-conomics som finanssystem. Jeg havde egentlig tænkt mig at købe et lille kasseapparat til butikken. Både webshop og butik skal modtage Dankort.

Der er lagerstyring i webshoppen, men der bliver jo lidt salg af de samme varer i butikken også. Har jeg bruger for integreret lagerstyring mellem de to systemer, eller er det "overkill"? Hvis varesalget i butikken skal trække på lageret, så skal jeg ikke bruge almindeligt lille kasseapparat, men istedet en API-løsning (hedder det ikke det?) - det må være overkill!? Måske kunne jeg oprette en "diverse kunde" til kontantsalg i E-conomics, så der blev træk på lageret. Eller kan man lave en lignende "diverse kunde" i webshoppen, som man kan køre sit butikssalg over.

Har I gode ideer?

Med venlig hilsen

Anja Kjærgaard, www.hobbyworkshoppen.dk

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Anja, hvad med en opensource løsning den finder du her

Fra Gl. Rye
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Delinda

Jeg har fulgt linket, men blev ikke klogere... Kan du forklare det nærmere for en nybegynder...?

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville holde mig til et lagerstyring og så oprette webshoppen som kunde i murstensbiksen - så butikken bliver lager for webshoppen. Du kan selvfølgelig også køre det den anden vej rundt hvis webshoppen bliver det største.

Vær opmærksom på at det ikke er helt gratis at have PBS på kost så er det nødvendigt med Dankort begge steder = læs i murstensbiksen. Evt kan du jo bruge webmodulet som betalingsløsning. Man kan sagtens opdrage kunder til kontantbetaling. Specielt en butik af din type som vel stadig har stadie af "gårdbutik" når du nu siger deltids.

/Kasper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Systemer til dobbelt lagerstyring (butik + webshop) er dyre, og tvivler på at det er pengene værd i din situation. Du har standard varer, som du sikkert kan skaffe unlimited. Så følg Eulerts forslag, det er helt klart det bedste, "nemmeste" og billigste.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)