Det jeg egentlig gerne vil vide er: 1. Forslag til at konvertere besøgende til salg - jeg har ca. 3-400 besøgende dagligt, men der er langt færre salg. Min primære kilde til salg er stadigvæk nettet. 2. Brugervenlighed - Er det naturligt at finde rundt på min side og få overblik over hvad jeg laver? 3. Interesse - Er det interessant læsning, jeg har på siden? Er billederne sigende, omend stadig ikke nødvendigvis gode nok i kvaliteten? 4. Henvender jeg mig til den rigtige kundegruppe? - Jeg forsøger at ramme bredt - de fleste virksomheder, der skal have udført skiltning af enhver art. 5. Professionalisme - Virker siden troværdig? Som om jeg har styr på sagerne? 6. Bør jeg have priser på hjemmesiden? - P.t. er jeg meget vægelsindet og har lidt priser her og der. Fordele/ulemper? Bliver jeg valgt fordi der er er priser eller fordi der ikke er priser? Jeg er klar over et par optimeringer selv, som i ikke behøver at kigge efter: - Mit firmanavn er et levn fra dengang jeg kørte firmaet som trykkeri. Nu er fokus på skilte, og jeg bør finde et nyt navn. - Siden er ikke 100% valideringsklar på w3.org Men kom med det! Jeg holder vejret! På forhånd tak! |
Hej med dig... Her kommer mine betragtninger :)
Det første jeg møder når jeg kommer ind på siden er forskellige skrifttyper. Dem med kontaktoplysninger, oprettelse af nyheder og så selve indholdet. Det er ihvertfald hvad mine aftenøjne ser :)
Derudover ser jeg NOGET knebent salgs og leveringsbetingelserne i bunden; skal de skjules, tænker jeg. Men når jeg så når til at ville læse indholdet og vælger at bruge piltasterne sker der intet. Man kan godt få idéen af at hjemmesiden ikker er "up-to-date" og ikke virker, hvis man ikke ved ret meget om den slags
Derudover synes jeg personligt priser er en nødvendighed. Størstedelen af søgninger er for at finde tilbud og informationer. Kan de finde disse hos dig uden at ringe eller skrive, er du det tættere på et salg :)
Det var lige hvad jeg kunne finde for nu. Skal nok sige til hvis jeg finder mere