Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google PR.. Hvor tit?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Sker det egentlig også, at en side "løber baglæns" i pagerank, - altså eksempelvis fra 5 til 4....?
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-08-2006 15:33:22 Forfatter: Peter Kriegbaum
den har det ikke hos mig der har den  8/10 google.dk




Så prøv .com

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
En Page Rank kan både blive negativ, positiv og den samme som før opdateringen. Det er som sagt afhængig af de sider der linker til dig! Er de faldet i PR? Er de smidt ud af Google for at være "slemme"?

Der er ingen der ved hvornår den næste PR-opdatering finder sted, men man kan kun forsøge at regne lidt på det. Jeg gætter på et sted i oktober :-)

Men personligt synes jeg PageRank er noget opreklameret fis, og gider derfor ikke gå helt vildt op i det. Jeg arbejder meget med linkbuilding, men ikke efter PageRank. Ved sidste PR-update, natten til d. 14. juli, fik vores undersider PageRank på 5 og 6, mens forsiden stadig lå på 3. Mærkeligt, ikk''? Jeg var i forvejen ved at kode om på vores side og bygge sitet i php istedet for html. Så nu har vores undersider ingen PR. Kan da godt være det var fedt at have en PR på 6, men så meget betyder det ikke... Det er ikke det der skaffer kunder

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt apropros...

Jeg var lige et smut forbi Dmoz. Mig bekendt har Dmoz haft en Google PR på 10. Den står nu til 7/10 jf. Google Toolbar. På de danske sider af Dmoz er PR 0/10. Er det Googles Toolbar der er gal på den - eller er Dmoz ved at falde af på den (ifølge Google)? Undrer mig særligt over, at undersiderne får nærmest ingen Pagerank, når hovedsiden står til at have 7/10.



Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-08-2006 23:01:06 Forfatter: Marcel Fuursted Bemærk at der er forskel på www.dmoz.org og http://dmoz.org

 

Ahh.. Tror oven i købet, at jeg var forbi Dmoz.com.  Dmoz.org har en PR på 9/10 - danske undersider en PR på 5/10. Sidstnævnte er da ikke vanvittig prangende?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Njaahh... Det passer forholdsvist godt med, at den falder hver gang der dykkes ned i en ny mappe http://dmoz.org/World/Dansk/

Så (uden at have tjekket) passer det vel lige så godt med de andre sprog...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
En anden sød indikator for ens hjememside er dette tool:


 

Den ranker siden efter hvor mange sider der linker til et bestemt domaine for de største søgemaskiner.

 

Mht. googles PR, kunne jeg forestille mig at de opdaterer dem løbende når de indekserer siderne. Men de er nok selv de eneste der ved det med sikkerhed.

 

/Jesper

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)