Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommenter min hjemmelavede flyer!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Holder denne? Eller er den plat? Diskriminerende? Eller er der noget der kan bruges?

Holder den grafisk? Får man lyst til at prøve? Skal der være mere tekst?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !!!

Jeg synes det er en sjov flyer og et flot design. Men der er skal nok findes nogle der vil finde den stødende.

Jeg ved ikke helt hvor meget i vækker min appetit med "...Eller wasabi creme i rullen?" - jeg får nogle meget mærkelige billeder i hovedet, som jeg ikke umiddelbart får lyst til at spise efter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot flyer , der skal i hvert fald ikke være mere tekste i  , da det er mening at flyer skal hurtigt fange kundens opmærksomhed , med et par gode tilbud, folk gider simpelthen ikke at læse 1000 ord eller mere Stick out tongue

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

logoet er fedt. Designmæssigt synes jeg farverne er opfriskende jeg synes den holder. Et lille minus er dog billedet jeg synes det er fladt og kontrastløst det ville jeg arbejde lidt med. hvis du skyder billedet om så prøv at skyde det med lyset kommende bagfra evt. ved et vindue og noget hvidt pap eller flamingo skråt forfra til at lette skyggerne lidt.

med hensyn til om den er diskriminerende, det kommer måske lidt an på din eller det øvrige personales nationalitet. wasabi cream i rullen er måske lidt plat efter min smag. 

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tak for kommentarene

 Min kone er Thailandsk og alle vores personale er Asiatere / kinesere,... og det er jo der fra de gamle kina gril barer at udtrykket stammer. Spisehermedhjem?

Nej vi har alle et rigtig nært og godt forhold til hinanden i butikken, og det jeg prøver at pointere er noget i retning at den gamle grilbar er gået ind i en ny æra, eller et kvalitetes mæssigt trin op, ved at spole minderne tilbage.

Det hed sig jo også fra den tid i 80erne.... Skal du ha soya i rullen?

Nu er rullen bare blevet til en sushi rulle, og saucerne er blevet lidt mere ekstravagante. Selvom soya stadigvæk er det klassiske tilbehør.

Hvad hvis vi istedet sagde:

Spise her med hjem?

...Eller soya til rullen?

...Eller wasabi i rullen?

...Eller ...

Jeg leder stadig efter et slogan....hmmm

Ja det kunne være jeg skulle lege lidt mere med billedet. Det er iøvrigt også en amatørfotograf af mine venner.

 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Slogan:

- A taste better...

- Just a taste better...

- Lækker Sushi, til overkommelige priser...

- Høj kvalitet til lave priser...

- Hvis det hele skal gå i fisk...

- Frisk fisk fra fad.. :-)

- Smager Ferrari, koster Toyota.. (kunne ikke dy mig.. hehe)

 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

" har du problemer med at få puzzy. så køb 2 ruller eller sushi " jeg kunne heller ikke rigtigt dy mig.. der er jo lørdag. : )

Det er bare gas, men det skal der vel også være plads til..

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Lad mig starte med at sige at flyeren er bedre end de fleste jeg har set af "gør det selv" folket. 

Dermed spørger du jo selv om den holder - grafisk. Dertil kan jeg kun svare ærligt - Nej. 

Der er alt for mange farvesammensætninger. I dit logo alene er der 7 forskellige farver. Tænk hvordan din hjerne arbejder på højtryk for at fordøje den omgang. Du bruger gradient i baggrunden, og er meget generøs med brug af dine "hovedfarver" i din tekst, og det er ikke "nemt" for øjnene at fordøje.

Billedet er uskarpt

Du får 8 for forsøget, men 6 tal for helheden (efter den gamle skala). Hvis du spørger om den i en presset situation kan bruges, ville jeg hellere at du lavede den uden gradient i baggrunden, og skar lidt ned på brugen af dine farver så det bliver lettere at "skimme". 

Jeg ved ikke om du måske vil overveje at ændre dit logo en smule. 7 farver i et logo er under alle omstændigheder for meget, lav det hellere med de 3 grundfarver der er der, men drop sammenfalds-farverne. 

Håber du kan bruge dette konstruktivt :)

-Karsten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for indput.

Logoet beholder jeg og er glad for.

Jeg prøver lige ´med mindre tekst og farve.... Er det bedre?

Vil du også kommentere min hjemmeside? Tak

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekst - Farvemæssigt, hænger det meget bedre sammen nu :)

Hvis du er glad for logoet, så behold det endelig, det er ikke vigtigere end det. For mig er det meget bedre at se på nu, selvom jeg stadigt gerne ville have et skarpt billede... 

Lige en ting til. Gør dine priser på de to "slagtilbud" meget større, og højrejuster dem, i størrelsesforhold samme som paragraffen (2 linjer). 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)