Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Graveringsmaskine

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen herinde, der ved hvor man kan købe en graveringsmaskine til f.eks. hundetegn?

Har søgt på nettet, men synes det eneste der kommer op, er firmaer der tilbyder at gravere.

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe,

 

Danteam.dk - der finder du hvad du skal bruge - Du kan købe, lease eller leje den!

 

Tommy

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte ;-)

Jeg har en som bare står her, men jeg vil da godt hjælpe dig med hvor du kan købe en, så du ikke får alle de dyre mellem led, og så skulle maskinen jo også gerene kunne bruges til andet ind hunde tegn, og skal du have en af de rigtige, ikke bare den idiot sikker som de har i den lokale zoo butik men som kan det hele så hedder den en pentograf fræser (ved ikke om det er staver rigtig :-) men ellers sender du bare en mail eller ringer til mig så skal jeg nok hjælpe dig, de er også på en stor maskin messe en gang om året i bella centeret.
Venlig hilsen Ronnie www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Ronnie: Hvilke forbindelser har du ? og hvad koster den du har ? Hvad kan den du har ?

Svar evt. på : kennbo.grafik@gmail.com

MvH

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Du skal ikke købe en pantograf graverings maskine, men en computer styret ,køb den evt hos http://www.alvoen.dk/ hvis det er en fræser graverings maskine du ønsker, alternativ kan du vælge en laser, der vil jeg anbefale en versa laser.

Med venlig hilsen og god weekend

Steen

Mvh Steen Svalø

www.kirstensdyrebutik.dk Alt i dyreartikler. Alt i gravering. Alt i hundetegn. Alt i skilte.

Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har en gravermaskine hvis du stadig er intreseret til en meget billig pris

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gørløsehåndværkeren Smile

Prøv at skrive et nyt indlæg, hvis du godt vil sælge din maskine, jeg kan se at det er næsten 2 år siden at Dorte spurgte om det Smile

Hvis Dorte ikke har brug for sådan en mere så kunne det jo være at der lige sad en anden og kunne bruge den

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


har du den stadig?


Jeg kunne godt være interesseret

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)