Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny indholdsstrukturering på danianet.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Jeg har den sidste 1½ uge brugt omkring 150 timer på at designe hæfter, flyers, visitkort og opsætte/tilføje en masse nyt indhold til min hjemmeside.

Jeg har lavet en del om på indholdsstruktureringen.

Jeg lige p.t. gået en smule død i hovedet (overfor mit eget site), og kunne derfor godt tænke mig, hvis du evt. kunne finde nogle fejl eller opsætningsfejl.

Det skal siges at det er designet, navigationen og opsætningen af teksten jeg gerne vil have feedback på, og ikke selve teksten (medmindre der er stavefejl)


På forhånd tak.

- skarp kritik modtages gerne :)

- www.danianet.dk


Jeg har desværre ikke mulighed for at skrive tilbage på din feedback, før sidst på ugen.
- jeg kan dog læse mine mails på telefonen, så jeg ser dog dine indlæg alligevel!

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået en e-mail fra min udbyder om at de p.t. er ved at opdatere deres (et eller andet).

Så siden er garanteret sløv, men det må du lige tage med.
Jeg skifter snart udbyder, så det skulle gerne snart blive bedre!

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jamen tillykke med siden, jeg har ikke så meget at sige ud over at 150 timer er meget for et design der ligger lidt for meget op at en meget stor spiller i den branche www.dynamicweb.dk

 

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning.

Tak for din feedback!

Nu er de 150 timer også fordelt på design af flyers, visitkort, 12 siders hæfte og hjemmeside.
Der er blevet tilføjet 32 nye sider til hjemmesiden. - alle med nyt indhold.
De 12 sider i hæftet var selvfølgelig også nyt indhold.

Jeg er perfektionist, og bliver aldrig tilfreds med mine egne ting, så jeg kunne sikkert have fortsat 100 timer endnu. :)

Selve hoveddesignet har jeg nu haft i en rum tid, så det er ikke det jeg har brugt tid på :)
- jeg har aldrig før hørt den med dynamicweb.dk før faktisk :)
Men det vil jeg lige kigge nærmere på selvf.


Go' dag!

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mon du skal have det der CO2 neutrale skilt på alle undersider - jeg ved ikke helt hvad det er, men det bliver bare lidt for meget, synes jeg, at de webbesøgendes prutter er betalt for gennem et kvotesystem - HEHE Big Smile

Nej spøg til side. Jeg synes, det er et lækkert, simpelt, frisk (og ligefrem miljøvenligt) design. Det er også nemt at finde rundt og dine sider virker troværdige. Tillykke Big Smile

Mange hilsener

Oliver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)