Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pr for gruppen Business netværk cafe traf KBH

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil bare gøre opmærksom på at jeg i dag har oprettet gruppen Business netværk cafe traf KBH.

til alle dem der gerne vil mødes på cafe i KBH i ny og næ og snakke forretning og dele råd og erfaring med andre forretningsfolk alt fra iværksætter til mere erfarene er velkommen. jeg regner med traf en gang om mdr. og alle kan byde ind med aktiviteter.

jeg har selv et behov for at mødes med andre kreative mennesker der tænker business og da jeg ikke vil belaste min familie og venner med alt mit business snak må jeg finde på noget alternativ og derfor denne gruppe.

det kunne også være sjovt at få ansigt på nogle aminoer og mødes i det virkelig liv over en kop kaffe.

hvis du har samme behov så meld dig ind i gruppe og jeg vil søger for at du bliver optaget. når der er meld 4-5 stykker ind vil jeg arrangere det første cafe møde.

glæder mig til at se om der er andre der har samme behov.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du indsætte et link til gruppen?

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

her er der et link http://www.amino.dk/groups/business_netvrk_cafe_traf_i_kbh/default.aspx

 

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Traf -> Træf 

 

Hvad er dit eget sigte? Er du iværksætter, eller rangstigemand? Hvad beskæftiger du dig med pt?

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for stavekontrollen.ikke min stærke sideWink

jeg er iværksætter og har lige startet en svensk virksomhed op med brasiliansk event, show, underholdning og workshop.

Bonita

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)