Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amazezig.dk - Nogen der har erfaring med det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En af mine kunder er blevet kontaktet af http://www.amazezig.dk der tilbyder et seo-lignende produkt; en avanceret form for landingpages.

Er der andre af jer der har erfaring med dem og eller har dannet jer en mening om det så vil jeg gerne have lidt inputs omkring det.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Bjarke

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der vil give en kommentar :)

Med venlig hilsen
Bjarke

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bjarke Bekhøj:

Hej

En af mine kunder er blevet kontaktet af http://www.amazezig.dk der tilbyder et seo-lignende produkt; en avanceret form for landingpages.

Er der andre af jer der har erfaring med dem og eller har dannet jer en mening om det så vil jeg gerne have lidt inputs omkring det.

På forhånd tak.

Hej Bjarke

Der findes flere typer af landing pages, og doorway pages, og uden at vide mere specifikt hvad det er han er blevet tilbudt, er det svært for os at vurdere det du skriver om...

Jeg vil dog generelt sige at den type tilbud du snakker om, kunne lyde som lettere black-hat seo, og er i givet fald ikke noget søgemaskinerne ser positivt på hvis de opdager det...
Den slags sider kan være virkeligt effektive hvis de bliver opsat og udført korrekt, men bliver det opdaget, ryger man ud af google i lang tid, og måske for altid.

Så jeg vil mene man skal være forsigtig med den type seo, selv ville jeg bestemt ikke benytte det.

Udover det har jeg aldrig hørt om firmaet, men hvis de er nødt til at ringe folk op for at finde arbejde...
Hmmm, det hele lagt sammen tænder sgu mine indre advarselslamper...

Håber du kunne bruge det svar i hvert fald noget af vejen.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke,

jeg kan selvfølgelig ikke vide hvad de har sagt til din kunde, men de produkter de tilbyder på jeres hjemmeside, har intet med SEO at gøre. Det handler om elektroniske magasiner online.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:
Udover det har jeg aldrig hørt om firmaet, men hvis de er nødt til at ringe folk op for at finde arbejde...
Hmmm, det hele lagt sammen tænder sgu mine indre advarselslamper...

Janno, det er der nu hundredevis om ikke tusindvis af virksomheder, der gør - så det er der ikke noget odiøst i Smile

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Per H. Jørgensen:
Janno, det er der nu hundredevis om ikke tusindvis af virksomheder, der gør - så det er der ikke noget odiøst i Smile

Enig, men lagt sammen med den måske lettere dubiøse metode, og netop som du skriver at deres side end ikke nævner det der ligner, ville jeg være meget forsigtig...

Blot min personlige holdning!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene :-)

Jeg er klar over teknik ved landingpages osv; og søger efter nogle der har konkrete erfaringer med www.amazezig.dk?

Med venlig hilsen
Bjarke

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke selv nogen erfaring med amazezig.dk.

Men hvis jeg overvejede at entrere med dem, ville jeg kaste et blik på nogle af deres referencekunder og se, hvordan de ligger rangeret hos Google på nogle af de udtryk, som deres landing pages er rettet mod. Det betyder ikke nødvendigvis betyde alt, men kan give en indikation af, hvor godt de kan rangeres, før man selv kaster noget indsats i dem.

Jeg kiggede fem minutter på det og så ikke ret mange gode placeringer. Det betyder, at man selv skal forvente at kaste noget linkbuilding i siderne, hvis de skal opnå gode placeringer. (og måske også forhandle lidt med amazezig om at bruge nogle gode keywords i titles i stedet "artikler - kundenavn", som f.eks. er standard title på subdomænernes forside).

Så bemærkede jeg desuden, at den første kunde, eske.dk, ifølge nyheden på siden har fået oprettet en artikelting den 17. juni. Per dags dato er deres amazezig-subdomæne stadig ikke indekseret af Google. Det understøtter min tese om, at der skal noget indsats fra egen side til, før det bliver rigtig brugbart.

Men vil man have hjælp til at bygge en anderledes landing page, kan det her være en mulighed. (som jeg dog kun ville overveje, hvis jeg af tekniske årsager var begrænset i muligheden for at jagte mange keywords på eget domæne - eller hvis jeg gerne ville have mere end to placeringer i SERPs på et givent keyword).

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som én af stifterne af Amazezig vil jeg gerne give mit besyv med.

Amazezig er hverken en Doorway page eller en landing-page, men nærmere en underside med optimeret information til den individuelle kunde. Kort fortalt er Amazezig et system, der tager eksisterende artikler eller andet materiale og gør det søgbart i et vidensarkiv. Dette vidensarkiv ligger i et subdomain hos os. Alle artikler og andet materiale gøres SEO venligt og optimeres individuelt. Hvis kunden ikke har noget materiale, kan Amazezig stå som Content Provider.

Der er ikke nogen grund til at tænde ’Black hat’ eller andre uetiske SEO advarselslamper. Amazezig er baseret på den enkleste form for SEO, nemlig optimeret content. Det kan være alt fra fysiske trykte brochurer til elektroniske magasiner eller individuelle optimerede artikler. Det hele køres gennem Amazezig motoren og gøres klar til flere medier på samme tidspunkt: Søgemaskinerne, vidensarkivet, kundens egen hjemmeside, nyhedsbrevet og det trykte magasin.

Vi rådgiver altid den individuelle kunde efter netop deres behov, og giver dem en køreplan for, hvordan de med lidt enkle SEO kræfter kan forbedre resultatet yderligere.

Vi ved, at vores hjemmeside endnu ikke stemmer helt overens med det produkt, der bliver hentydet til. Amazezig Business er en løsning til virksomheder, der gerne vil have optimeret deres artikler eller indhold på en nem måde. Amazezig er full-service partner og kan stå for hele processen. Vores hjemmeside kommer i en ny og forbedret version hen over sommeren. Derfor er vi glade for, at skarpe SEO hjerner kan være med til at forbedre vores kommunikation.

Hvis der er flere inputs, kan de sendes til følgende mail info(snabela)amazezig.dk

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Creative Director

Amazezig

PS. Som de fleste andre virksomheder, der mener, de har en god idé, benytter vi os også af den direkte kontakt gennem telefonen. Vi håber at støde på mange Amino'er de næste måneder;)

NYHED: Læs om innovation her, se Incuba Science Parks nye magasin her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)