Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncehajer og andre fupfirmaer - hvad har I oplevet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere og andre selvstændige erhvervsdrivende

Endnu engang sætter vi i ErhvervsBladet fokus på de mange firmaer, der med ublu forretningsmetoder prøver at snyde seriøse erhvervsdrivende til at betale for værdiløse annoncer, produkter og ydelser i øvrigt:

Til kamp mod fupperne

Det er et problem der til stadighed skaber store frustrationer i virksomhederne - og ofte har alvorlige økonomiske konsekvenser. Derfor skal fupfirmaerne frem i lyset, så andre ikke bliver lokket i fælden!

Fortæl om jeres oplevelser og erfaringer og hjælp os med at komme fupperne til livs. Hvem kender I til? Hvad har I oplevet? Hvem kan hjælpe? Hvad skal man holde sig fra? Har I nogle gode råd? Alt modtages med kyshånd - også fra jeres iværksætter-kollegaer.

Tusinde tak for jeres hjælp!

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er nem - fik et godt råd om dette...

Nogle sender om noget "expo-fair"   Registering til noget med en messeoversigt....  Det hele står på dansk og svar kuverten skal sendes til Hamborg.. Svarkuverten er ufrankeret og så kopier jeg et par pikante billeder fra ekstra-bladet og putter i..  Modtager åbner den ( i håb om ny kunde) men betaler strafporto ligeledes, da den er sendt retur ufrankeret og uden afsender....

mvh.

Michael

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Erhvervsbladet.dk:

Endnu engang sætter vi i ErhvervsBladet fokus på de mange firmaer, der med ublu forretningsmetoder prøver at snyde seriøse erhvervsdrivende til at betale for værdiløse annoncer, produkter og ydelser i øvrigt:

Jeg har lige haft en fra Hong Kong i røret for 30 minutter siden - det var vildt underholdende. Desværre blev jeg nød til at afbryde ham efter 10 minutter - men nåede dog at finde ud af, at han selv havde set Boiler Room. Han ville lige give mig et helt vildt godt aktietip og kunne fremvise 3 aktier, som han havde anbefalet klienter og som siden var steget helt vildt (jeg fik selvfølgelig forklaret ham, at jeg også er i stand til at finde tre aktier der har haft en god vækst, og så påstå at det var nogle jeg havde anbefalet for 3 måneder siden ;) ).

Det hele er optaget på bånd, men det er selvf. ikke lovligt for mig at afspille det for 3. part.

 

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også haft opkald fra Hong Kong, en kvinde.. Hun ringede 3 gange.. og ville vide om vi var istand til at investere i et eller andet..

 

Havde også en igår der ville sælge printer tonere..
Vi har farve laser, så men hun kom med et tilbud og lovede min. 15.000 udskrifter på den sorte toner. Først til 1399,-

Og hun gav mig varenr, på toneren.. 25 sek senere, fandt jeg præcis det varenr til 395,- andetsteds og sagde at den kunne jeg få den billigere. (Den var iøvrigt angivet til 5000 udskrifter)

Hun tilbød straks 999,- og "så snød hun chefen"..
Jeg nævner de 5000 udskrifter og 395,- og hun siger så at deres var nogen høj kapacitets tonere.

Og blev afvist..

 

Vi får jævnligt breve fra et dansk firma register fup nummer fra Hamborg Tyskland, hvor der er en retur kuvert med. (koster kun 1000 euro)
Vi propper altid noget fyld i de kuverter og lukker dem og sender dem retur, så kan de i det mindste får lov til at betale for retur fragten Big Smile

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv solgt disse printer tonere, før jeg blev selvstændigt. Og tro mig i skal aldrig købe noget igennem en telefon. Vi blev trænet i at snyde kunder. Vi havde 10 forskellige salgstaler fx. hvis kunden tøvede eller hvis han allerede have købt. Og cheffen sidder og holder øje med at man sælge noget, så der er en press til medarbejderne hele tiden. Vi fik at vide at vi SKUL sælge for min 3 stk af de små toner (699kr total) om dagen ellers vil det være for dyret at have os( eller for at køre rundt i hans stor luksus bil hehe)................... men jeg sagde op allerede efter den mørste måned

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)