Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fik ideen på Amino - Nu det næsten klar, bedøm designet, så du sød!

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:
Hvad der sammenlignes med er ikke så vigtigt. 14 dages returret er en fin service - også selvom den er lovpligtig :-) 

De 14 dages returret ved e-handel gælder ikke ved salg af fødevarer. Men du mener måske, at slikket er så syntisk, at det ikke hører ind under kategorien fødevarer?Zip it!

Men stadigvæk en fin service at yde en garanti, der er mere omfattende end hvad loven kræver.Yes

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvis du læser indlæggene så påpeges det tydeligt at besparelsen er 17% og ik 30% som angivet, plus at der skal lægges fragt til prisen. 

Dvs du sparer intet når varerne er købt og fragten er betalt...

Altså. Nu gætter jeg naturligvis bare, men pointen er at typen der køber flere kilo slip på nettet nok ikke er typen der gennemregner økonomien som du gør. Ja, du har sikkert ret i prisen er den samme, men du og jeg sikkert slet ikke er i målgruppen. Vi (jeg) ville aldrig overveje at købe slikket og det er derfor irrelevant hvad du og jeg kan regne os frem til.

Jeg tror gerne målgruppen vil høre prisen er billig, handlen kan gå til bage og at der er prisgaranti. Derfor tror de det er billigt. Prisgarantien er reelt intet værd og returretten vil ikke blive brugt. Folk - og jeg gætter bare igen - vil hellere æde slikket end at returnere det. Kunderne synes det er kompliceret at lægge fragten til - til gengæld ser hjemmesiden imødekommende ud.

@Klovn: Tænkte ikke over det var fødevarer, men blot at det var nethandel. :-)

 

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Fashion-Seller:
Hvis du læser indlæggene så påpeges det tydeligt at besparelsen er 17% og ik 30% som angivet, plus at der skal lægges fragt til prisen. 

Dvs du sparer intet når varerne er købt og fragten er betalt...

Altså. Nu gætter jeg naturligvis bare, men pointen er at typen der køber flere kilo slip på nettet nok ikke er typen der gennemregner økonomien som du gør. Ja, du har sikkert ret i prisen er den samme, men du og jeg sikkert slet ikke er i målgruppen. Vi (jeg) ville aldrig overveje at købe slikket og det er derfor irrelevant hvad du og jeg kan regne os frem til.

Jeg tror gerne målgruppen vil høre prisen er billig, handlen kan gå til bage og at der er prisgaranti. Derfor tror de det er billigt. Prisgarantien er reelt intet værd og returretten vil ikke blive brugt. Folk - og jeg gætter bare igen - vil hellere æde slikket end at returnere det. Kunderne synes det er kompliceret at lægge fragten til - til gengæld ser hjemmesiden imødekommende ud.

 

// Jesper

Som skrevet tidligere så skal man ik dømme folk, og slet ik i de tider der kommer... Når økonomien bliver mere presset, vil alle begynde at tænke over hvordan de bruger deres penge, inkl dem der handler slik på nettet.
Men se det fra en anden synsvinkel. A køber pakken og fortæller B om det. B tjekker hjemmesiden og finder ud af det er dyre end vejl pris, og fortæller dette til A. Desuden siger B at det er billige at købe slik på tilbud i Bilka. Bestiller A produktet i næste mdr?

Du har sikkert ret, men I gør altså folk dummere end de er... Det kan godt være de ik regner på det i starten, men et besøg i Føtex, Bilka eller en af de mange discount butikker, vil uden tvivl ændre deres syn. Derfor var mit budskab, at konceptet og dets fordele skulle udtrykkes meget tydeligt. Og her er prisen ik inkl. Det skal være levering til døren og letheden, som fremhæves...

Du ser jo heller ik Bilka fortælle, at de er discount butik i gigant størrelse med Bilka service. For det ved alle er fysisk umuligt og derfor forsvinder budskabet i en masse støj! Så et klart budskab vil os gøre at ingen misforstår det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller,

Altså du bliver ved med at sige den med Føtex og BIlka, kan ikke holde ud at høre på det. Har jeg kunder som tænker som dig så udnytter de vel prisgarantien? Jeg yder en garanti der gør de ikke kan få det billigere andre steder. (kun på tilbud)..

 

Fra Odder
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Konceptet

Jeg tror meget, det her er en personlig sag.

Personligt ville jeg ikke tilmelde mig lige netop dit slik-abonnement af følgende grund:

Du "binder" dig på en måde til at spise slik, og lige netop det slik der kommer i din kasse. Mit slik-forbrug er meget svingende. Jeg spiser, det faktisk sjældent, men når jeg gør er det kun, hvis jeg ser et eller andet lækkert, som jeg har lyst til eller et uimodståeligt tilbud.

Derimod, hvis man ved, at man spiser slik hver fredag, og man simpelthen ikke magter at købe det imens man er nede at handle eller glemmer det, og skal stå i kø i langtid, bare for at hente noget fredagsslik, kan jeg godt se at netop din service er smart.

Jeg vil give Trend ret, at det er letheden ved at få dit lækre slik leveret til døren, du skal kører på. Hvis dine kunder ved præcist hvad der er i pakkerne, tror jeg selv de kan regne ud at wow!, det virker sgu billigt, og så behøver du ikke din prisgaranti. Din 14 dages fortrydelsesret, om det er med i loven or not, så synes jeg personligt det gør en side troværdig.

Det er bare mig! Du skal jo ud og have fat på dem, der har et fast slikforbrug.

PS. jeg har jo INTET erfaring med salg/e-business, men det er bare mig som person, jeg har skrevet ud fra.

...

Designet

Rigtig lækkert brugervenligt design. Der er let tilgang til at se hvad pakken indeholder, hvordan man bestiller og man kan tydeligt se de ting du vil have frem i designet med hensyn til typografi og highlightet elementer.

..

Held og lykke med projektet!

Fra Slangerup
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert design...

I stedet for prisgaranti => bestil for X måneder og få XX gratis f.eks. bestil for 4 måneder og få den 5 leveret gratis.

"Fødselsdagspakken" "festpakken".... mm.

"Virksomhedspakken" (eller markedsfør siden til virksomheder) derudover kunne mindre foreninger måske også være interessante målgrupper. Der er en lang række mindre biografer, sportsklubber, m.m.  som er drevet primært af private kræfter - det kunne måske være interessant.  Nu kender jeg ikke slikmarkedet og hvor i prismæssigt er - men i forhold til disse segmenter er det at slå på én praktisk ting mindre........

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)