De 14 dages returret ved e-handel gælder ikke ved salg af fødevarer. Men du mener måske, at slikket er så syntisk, at det ikke hører ind under kategorien fødevarer? Men stadigvæk en fin service at yde en garanti, der er mere omfattende end hvad loven kræver. |
Fashion-Seller:Hvis du læser indlæggene så påpeges det tydeligt at besparelsen er 17% og ik 30% som angivet, plus at der skal lægges fragt til prisen.Dvs du sparer intet når varerne er købt og fragten er betalt...
Altså. Nu gætter jeg naturligvis bare, men pointen er at typen der køber flere kilo slip på nettet nok ikke er typen der gennemregner økonomien som du gør. Ja, du har sikkert ret i prisen er den samme, men du og jeg sikkert slet ikke er i målgruppen. Vi (jeg) ville aldrig overveje at købe slikket og det er derfor irrelevant hvad du og jeg kan regne os frem til.
Jeg tror gerne målgruppen vil høre prisen er billig, handlen kan gå til bage og at der er prisgaranti. Derfor tror de det er billigt. Prisgarantien er reelt intet værd og returretten vil ikke blive brugt. Folk - og jeg gætter bare igen - vil hellere æde slikket end at returnere det. Kunderne synes det er kompliceret at lægge fragten til - til gengæld ser hjemmesiden imødekommende ud.
@Klovn: Tænkte ikke over det var fødevarer, men blot at det var nethandel. :-)
// Jesper