Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distributionspartnere søges Speciale Webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kunne godt tænke mig at bygge et system op omkring distribution af private pakker for webshopejere...

Hvem kunne tænke sig at give bidrag hertil, enten som partnere eller vognmænd...

Der skal sættes nogle systemer op, så vi kan tage konkurrencen op mod PostDanmark og GLS, og det kræver naturligvis at vi kan være konkurrencedygtige, men prisen er ikke altid det afgørende, mere afgørende er kvaliteten... og her ser 8 øjne bedre en 2 øjne, så tag opfordringen op og send mig nogle input om krav til ydelser, prisforslag, (hvad skal det koste at sende forsendelserne, Hvis det kan lade sig gøre mm..)

Det er vigtigt at vi fra starten løser opgaven seriøst, ellers er vi døde fra starten... og vi vil jo gerne se fremtiden i øjne med optimisme..

Modtagergruppen: 

Erhvervslevering:     Levering ml. 09.00 - 14.00

Private:                       Levering ml. 16.00 - 21.00

Gods:

Kølevarer leveret i Flamengokasser, evt. med returemballage, Privatpakker ml. 01 - 20 kg, sommetider også pakker som vejer max 30 kg... evt. Hvidevarer - evt. liftlevering (kom med bud om behovet)

For at det skal være en succes, er det vigtigt at der bliver tilknyttet vognmænd fra hele landet eller nogle som kan se ideer i at tage nogle postnumre og tage ansvaret for at det virker!!!

Jeg har nu skrevet dette som et oplæg til en debat og kunne godt tænke mig input fra vognmænd, kunder og modtagergruppen, hvad der skal til for at projektet kan blive en succes,,,

Investeringspartnere:    det kunne være der var nogle webshopejere som kunne se dette som et investeringsobjekt, byd gerne ind, så tager vi en dialog.

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jer er klar med et tilbud på export pakker til 20 lande i europe.  export såvel  import

www.iks-logistik.dk            benny@iks-logistik.dk

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Onlinetransport

Du er velkommen til at kontakte mig ¨på tlf 29466680

Mvh Michael

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil da gerne som webshop fortælle de behov vi har for transport, og krav til en eventuel ny samarbejdspartner.

Jeg vil sige at pris er meget afgørende, men er kvaliteten ikke iorden så forsvinder samarbejdet.

Vi har mange mindre pakker (1-5kg) til private i både Danmark, Norden og det øvrige udland. Vi skal have online adgang til at printe pakkelabels, vi (og kunderne) skal kunne følge pakken med T&T, selvom det er i udlandet.

Leveringstiden skal være på samme niveau som Post DK, eventuelt med aftenlevering. Er der ikke en modtager hjemme skal pakken kunne afhentes på deres lokale posthus, da kunderne ikke vil køre 25 km. til nærmeste lager.

Importfortoldning i modtagerlandet og ekspreslevering kunne være en ekstra services.

Det var lidt om vores krav, og ja ... det er mange, men de fleste af dem er allerede opfyldt, og jeg vil naturligvis ikke gå ned i kvalitet for at skifte.

Held og lykke med projektet.

Mange hilsner, Carsten

 

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint med dette indlæg, men helt ærligt, er det ikke forsøgt før at starte et netværk for vognmænd som skulle slå sig sammen for at blive landsdækkende transport forretning ala GLS DANSK FRAGTMÆND POST DK osv?

Det hele munder ALTID ud i priser fremfor kvalitet og det plejer nu altid at følges ad hånd i hånd, det er så nemt at blive "vognmand" et CVR nr. Og en varevogn så ruller vi sgu.

Der er så uendelig mange som brækker nakken for tiden fordi man lever efter det gamle ordsprog blandt vognmænd " der er ikke en tur som ikke kan betale sig" Gu fanden er der det, og i disse tider kan det bedre betale sig at skrue pladerne af bilerne og slå græsset derhjemme.

Er træt af alle de små internetshops osv som tror at vi kan køre fra København til Odense for en underfrankeret 5´er og nej selvom GLS har et netværk af biler med selvstændige bag rattet betyder det ikke altid at man kan leve af det, tror ikke folk er klar over hvor mange vognmænd de har igennem systemet på et år og det gælder helt sikkert også andre transport netværk hvor der er tilknyttet vognmænd.

SÅ KÆRE KUNDER (fragtbetaler) Diesel forsikring vægtafgift smør på brødet det skal vi som vognmænd alle have, VÅGEN OP, tingene koster så begynd at se på kvalitet fremfor priserAngry det plejer at hænge sammen.

Sorry for det lidt sure indlæg men sytes det er på tide at få øjnene op.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 1.500-2.500 pakker om året som mine kunder lige nu betaler 60-64kr pr. stk for.

Kan I tilbyde en service der er ligeså god eller bedre til en billigere pris til mine kunder vil jeg gerne give folk mulighed for at bruge jer i stedet for postdanmark i min webshop.

 

Hvad vognmænd angår må det vel bare være at hive nogle billige "østarbejdere" til Danmark til at drøne rundt med pakkerne - de vil være lykkelige til en timeløn der kan gøre dette projekt til en meget rentabel forretning er mit indtryk. Jeg er klar til at modtage tæsk nu - for jeg er jo et usselt menneske når jeg vil udnytte mennesker på den måde har jeg hørt.

Jeg synes dog man gør dem en tjeneste hvis man tilbyder dem en løn der er så attraktiv at de rent faktisk gider flytte deres tilværelse til Danmark - men folk kan selvfølgelig mene noget andet.

 

Så vidt jeg kan forstå ophørte østaftalen i maj måned og det betyder at du kan nøjes med at betale dem det de koster uden at blive sagsøgt af mærkværdige hippie-organisationer efterfølgende.

 

Jeg hilser billig fragt velkommen.

Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg vil gerne køre jeg bor på fyn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)