Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad syns i om mit site www.youstar.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu åbnet sited, og vi kan tage imod bankoverførsel og paypal, det skulle være prøvet af.

 

Men jeg vil gerne have jeres mening om brugervenlighed m.m.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KLS

Jeg starter lige med at smide et aktivt link til dit website: Youstar.dk - det øger din chance for, at flere besøger den :)

Siden er lavet med hjælp af Prestashop, hvilket er en udmærket standard-gratis-løsning - og det fungerer godt med det lille twist, du har lavet med baggrunden og logoet.

Derudover bærer siden præg af, at den ikke er helt færdig. Der er mangler en del handelsbetingelser osv., som du selvfølgelig er klar over, men desuden er der flere steder, hvor teksten skal rettes, fx på forsiden, hvor der står 'Markante Producter' og lignende rundt omkring. Det er detaljer, men det påvirker helhedsindtrykket og troværdigheden.

Desuden viser du indkøbskurven to gange. Du kunne evt. deaktivere den øverste, som også er rodet sammen med logoet.

Flere og flere bliver trygge ved at bruge paypal, men jeg vil absolut anbefale, at du får implementeret en dankortløsning på sigt.

Mht. boksene med tilbud og nyhedsbrev kunne du med fordel rykke dem længere op på siden, så de får en mere central placering.

Jeg synes også, du skal overveje om du vil tilbyde betaling i tre forskellige valutaer - igen for at holde sitet så enkelt og ligetil som muligt. Jeg ville nok nøjes med én valuta, men det kommer selvfølgelig an på, hvem dine kunder er?

Det blev til lidt blandede kommentarer - håber det kan bruges.

God weekend

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg at din shop fungere efter hensigten - jeg ville købe hos dig hvis jeg får et behov

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Anders - K-partiet.dk.

 

Jeg vil gerne sige mange tak for dit indlæg og den gode konstruktive kritik.

Jeg mangler slf at rette mine handelsbetingelser så de overholder den danske lovgivning, men det bliver rettet:)

Du har nok ret med de 2 kurve, men den øverste viser jo om man er logget ind samtidigt og det kan måske være en god ide at beholde den.

Valutablokken vil jeg rykke ned sådan at den er ovenover "kategori" menuen.

Logoet vil jeg måske nok så midterjusteret og så kunne jeg flytte login modulet andetsteds.

 

Jeg har netop valgt at modtage betaling med paypal da det er en nem og sikker betalingsterminal både for kunder og for mig som sælger, men kan sagtens se behovet for en dankortterminal når behovet opstår, det ville nok være gode penge givet ud i længden.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Fint site, fangede mig (kvinde 36 år) selv om jeg jo nok ikke er jeres målgruppe.

Få flere varer på hylderne. Kunne se at der var 100 varer på hylden af en bestemt vare. Hvad med at være mere skarp og kun få færre antal hjem og så få flere forskellige varer på hylderne?

Måske skulle I overveje flere betalingskort?

Og så skynd jer at få skrevet tekst til jeres oplysninger - det er der kunder der går op i. Det gør dem trygge.

Kh Trine

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes shoppen er god, men kan slet ikke falde for tøjet :) nu er der heller ikke så meget at vælge mellem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)