Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modetrend

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Tilst
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

jeg er i gang med at sy børnetøj (Ko og Kylling), men jeg mangler et sted hvor jeg kan se moden, farverne. F.eks. hvad bliver moden på tøj næste år, hvad bliver farverne til sommer næste år.

Jeg syntes at jeg mangler et ordenligt sted hvor jeg kan se moden og farverne de næste mange år frem. Håber at der er nogle der ved noget og vil hjælpe mig.

Mvh Tinne

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ik se moden mange år frem nogen steder. Det holder alle firmaerne for sig selv...

Men du kan besøge diverse mode uger, og se den kommende mode. Der er en i KBH i August f.eks...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tinne

Du kan købe Pej Gruppens forecast eller diverse andre udgivelser, hvor trendforskere har beskrevet de tendenser der kommer de kommende sæsoner. Derudover kan du besøge ciff messen som afholdes i starten af august. Der kan du denne gang se forår 2010.

Mange hilsener Helle

Fra Tilst
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres svar har lige været inde på hjemmesiden for at kikke. Det ser spændende ud, men noget dyrt. :-)

God dag til jer.

Mvh Tinne

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tinne,

Du er velkommen til at tage fat i mig. Jeg er i gang med design-teknologuddanelsen og er, som du, ved at starte op som selvstændig (med en anden kant på børnetøj) og kunne godt bruge nogen at spare med. Jeg kender markedet rigtig godt, og tror vi kunne have god glæde af hinanden.

Med venlig hilsen

Anya - atb@privat.dk

 

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej "Musen" og "Høj puls",

Jeg ved godt det her er off-topic, men jeg vil meget gerne i kontakt med jer med henblik på eventuel forhandling af jeres produkter, når de engang er syet færdige! Vi leder i øjeblikket efter dygtige designere, som er på vej frem.

Derudover vil jeg anbefale CIFF-messerne. De giver et kanon indblik i hvad der er på vej.
Selv brugte jeg tidligere KJAER Global når jeg skulle spå om fremtiden.

Hende kan i finde her:
http://www.kjaer-global.com/publications

Det ser desværre ikke ud til at der er udlagt materiale fra hendes seneste publikationer.

Trendhunter Magazine på www.trendhunter.com er også en rigtig god hjemmeside!

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)