Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Webshops Waterloo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille historie


Det hele startede så godt, jeg fandt en der kunne designe og programmere min webshop efter mine (kreative) ideer.


Da så shoppen var færdig (og betalt) gik der nogle uger så fik jeg en mail fra en herre, der præsenterede sig som ejer at de programmerings koder der var blevet brugt.


Der blev nævnt ord som hæler, men sagen endte dog uden blodudgydelser.


Ham der havde ”lavet” min webshop, skulle nok ordne sagerne, og jeg fik serveret jordens mest uinspirerende shop.


www.con.wear.dk


Nu står jeg så og overvejer hvad der skal ske, jeg er ikke lavet af penge, men vil gerne have siden til at være bare lidt original og kreativ.


 


Så, nogle gode ideer/hjælp/nedsættende bemærkninger om det at være naiv?


 


Boddum


 


 


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har betalt for noget, som reelt ikke er blevet udviklet til dig, kan du vel få dine penge tilbage?

Men ellers sæt dig ned og regn på et budget, tag fat i forskellige webbureauer og hør hvad deres priser er, og hvad du kan få lavet inden for din prisramme.

Der er muligheder som f.eks. Oscommerce, som er en open source shopløsning. Den er ikke særlig pæn fra standard, men her kunne du måske spare en del penge, ved kun at få nogle til at udvikle designet.

Hvis du skriver en privat besked til mig, vil jeg meget gerne prøve at regne en pris ud til dig, så kan du se om det ligger langt over dit budget.




PS. Velkommen til Amino.


EDIT: er din webshop con-wear.dk? i så fald kan jeg se du allerede benytter dig af en Oscommerce med standard looket.

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Hvis vi regner lidt i amino rabat osv fra vores side, så kan vi fra www.newravio.com nok godt klare det for dig.

Send os gerne en mail med dit budget og dine ønsker til "sales (-) newravio.com" så skal vi se hvad vi kan gøre.

 

 

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Boddum,

Det lyder ikke særlig fedt, det du har været udsat for..

Det er meget sjældent forlk er lavet af penge.. ;-) "havde også set mærkeligt ud"..!

Men du er velkommen til at kontakte mig på tlf: 60226441 "er med sikkerhed ved telefonen mellm 08:30 og 15:30" eller dp@256c.dk

Så kan vi få en snak.. og evt. se om vi kan "genbruge" noget af det du nu har betalt for!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)