Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på udvikling af nyhedsside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og tænker på at starte en nyhedsside for singler. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen der ved hvad sådan et kunne koste at få lavet?

Jeg tænker at det skal laves i Joomla, men det kræver sikkert at det bliver lavet fra bunden, da jeg ikke rigtig har kunnet finde en template der er tilpasset nyheder og som evt kunne ændres?

Jeg forestiller mig at det i grundlæggende opbygning skal lige de større nyhedssites i DK såsom jp.dk eller politiken.dk. eller eb.dk som det så ud før de lavede det om. Dvs. simpelt og overskueligt, men uden at skulle investere store summer som de store mediehuse gør.

Der skal udover nyhederne være debatforum og blogunivers som de bærende elementer, og også med mulighed for upload af brugervideo og -billeder.

Så hvad mon sådan et koster ca?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er ved at lave noget ligende for en kunde, hvor man som bruger kan oprette blogs og ligende.. Du kan skrive til mig på krii08@hotmail.com, så kommer jeg gerne med et tilbud :)

mvh Kristoffer

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Prøv at skriv til mig på mecci@live.dk så vender jeg tilbage med et bud.

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad vær med at efterligne EB, for deres side er totalt uoverskuelig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej P.I.A.,

Vi er i gang med et lignende projekt (nyhedsside) baseret på Joomla!, med diverse komponenter.
Der er mulighed for debatforum, brugeres egne blogs, venne-system ala Facebook m.m.
Video- og billedupload er direkte understøttet.

Send mig en mail på peter@hztrading.dk, så kan du se nærmere på det system vi er i gang med at sætte op, og vurdere om det kunne være noget for dig. Når jeg kender opgavens fulde omgang kan jeg give dig en rigtig god pris.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er den blevet, men før kunne jeg meget godt lide opbygning osv. så det er det jeg tænker på.

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej P.I.A.

Spændende projekt :)

Vi har et webshop-system, hvor der både er debat, blog, nyhedsmodul og meget andet. Uden at kende de nøjagtige detaljer i projektet, så lyder det som om det er noget vi kan klare uden den store videreudvikling.

Hvis du har nogle flere detaljer, så smid mig en mail eller ring 22805024 - så kan vi gennemgå de krav du har.

www.minmave.dk kan man se et Redpitt site/shop, hvor de fleste moduler anvendes.

Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zakir

Tak for dit svar, men synes ikke helt det er det, jeg søger. Tror der skal en del tilpasning til før det bliver som jeg gerne vil have det... Og foretrækker også Joomla...

Men tak alligevel:-)

Fra Smørum
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på mail eller msn leo@leol.dk

Jeg er selv igang med en nyhedsside, dog bare med musik.. 

www.netmusic.leol.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Pia.

Smid mig en mail med dine tanker, så skal jeg give en fornuftig pris. mrjenslund@gmail.com

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)