Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling til downloading af program

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zimonb

Micropayments er helt oplagt til dig. Det koster ingenting for dig som udbyder og ingen gebyrer for forbrugeren. Du er igang med at modtage betalinger indenfor et par dage! 

Bag firmaet står Frank Rasmussen, der jo havde lidt succes med Telmore og Bibob, så det er meget seriøst.

se mere på www.micropayments.dk eller send mig en mail på blh@micropayments.dk 

Du kan se teknisk information på www.micropayments.dk/tech

God vind

Bo

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Micropayments - ingen gebyrer for forbrugeren, ingen gebyrer for virksomheden - det eneste der skaber værdi til udbyderen er så pengeflow'et og det at mange kunder ikke bruger alle de penge de sætter ind på deres konto. Spændende koncept - lidt en dansk udgave af Paypal eller ?

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Ja du kan godt sammenligne opbygningen af systemet med Paypal. Din udlægning af konceptet er dog noget negativt. Du kan selvfølgelig have ret hvis man ikke kan bruge betalingsformen særlig mange steder, så kan scenariet se sådan ud. Men med den tilslutning vi ser ud til at få indenfor de næste par måneder så bliver det ikke tilfældet. I øvrigt bliver forbrugeren mere og mere krævende, så hvis en webshop/udbyder ikke har en betalingsform de anvender, vil de oftere og oftere klage over det, så efterspørgslen ganske enkelt opstår. Men lad os nu se - det er ihvertfald en spændende udvikling.

Prøv at tilmelde dig på www.micropayments.dk (ja det er gratis) og så kom med en konstruktiv tilbagemelding på det du ser

pft

Bo

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

 

Det var ikke for at være negativ - jeg undre mig bare altid når nogle har en business case, hvor der tilsyneladende ikke er penge i - det jeg prøvede at analysere mig frem til, var hvordan I tjente jeres penge - for det er trods alt det som det hele drejer sig omkring.

Jeg tilmelder mig en af dagene for at styre min nysgerrighed.

 

Mvh.

 

Jacob

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Paypal kan jeg godt hjælpe dig med, samt et anti-leech script, så download linket kun virker én gang.

Paypal vil klart være det billigste hvis du ønsker kreditkort betalinger, hvis du vil have ewire så skal du betale for at få den funktionalitet.

Mads Madsen

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Godt at du at du ikke er negativ, men kritisk og tilmelder dig for at undersøge sagen. Hvis du lægger mærke til din forside som forbruger. I bunden er der et felt hvor der står "Brug din konto hos.." Dette er direkte links til hjemmesider hvor man kan betale med Micropayments. Vi sælger disse pladser via Google ads metoden. Eftersom en bruger er logget på kan denne eksponering rettes helt specifikt mod ens målgruppe. På sigt vil det være yderst attraktiv og billig reklameplads.

Håber dette besvarer dit spørgsmål

Ha en go uge

Bo

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Micropayments.dk:

 

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan man som erhvervskunde modtager penge ?
Der er måske ikke nogen forskel ?

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)