Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30. minutter mer om dagen......

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

- Det er faktisk muligt.

Køb bogen "Få Styr På Tingene - og bliv mere effektiv" og få 20-30. minutter mere om dagen.

Køb bogen på  www.nyevisoner.dk eller læs de 2 første kapitler på samme website og bliv overbevist.

Bogen hander om hvordan du sparer en masse daglige minutter gennem bedre;

  • Opgavestyring
  • Mailbehandling
  • Færre forstyrrelser
  • Bedre planlægnig og priorigtering
  • Mere effektive møder

Etc. kan spare rigtigt meget tid.

  • Kom foran - i stedet for at være bagud!
  • Få styr på Tingene - og slap af når du har fri!
  • underskud vendt til overskud
  • Bliv proaktiv i stedet for reaktiv

 

Bogen har kun i meget begrænset omfang være markedsført (artikler) , men er allerede trykt i 3. oplag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Dit site virker ikke.

// Torben

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

www.nyevisioner.dk

Fra København S
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

er det mig der er blind?

 

Kan ikke finde de 2 kapitler jeg kan læse gratis

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren,


Jeg synes indledningen og 1. kapitel virker mest som en lang salgstale for et produkt, jeg stadig ikke har føling med.

Hvis din bog består af flere værktøjer og tekniker, så vil jeg foreslå dig at gøre et par af dem tilgængelig via download ligesom med første del af bogen.

For teknisk set, er jeg i hvert fald ikke blive inspireret eller opildnet til at købe bogen, da de første sider kun fortæller mig om problemstillingen, jeg selv kunne have formuleret.

Er meget interesseret i optimeringsprocesser helt generelt, så jeg synes bestemt det ville være spændende at få nogle eksempler på noget af det....
Det er i hvert fald mine 50-øre, hvis jeg skulle se på det som "køber" :)

God weekend,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil,

I kapitel 1 fremgår en ganske klar og tydelig problemstilling som alle kan nikke genkende til - også dig selv. Styringen af den samlede opgavemængde i alle de systemer - og medier -  de enkelte nu engang bruger.

Hvor er overblikket over samtlige arbejdopgaver? Og hvad med prioriteringen? Med det set-up, er det meget svært at at ha`et godt overblik - en god prioritering er nærmest umulig. Og i samme kapitel kommer så en løsning som læseren - og sådan set alle som har en pc'er og et skrivebord vil kunne nyde stor glæde af.  I de efterfølgende kapitler, kommer så de meget konkrete værktøjer og løsningsforslag på banen.

Når du først har læst bogen og starter på at impelmentere de konkrete tiltag (kapitel 14 hedder sådan kommer du i gang - og den tager læseren i hånden, og hjælper på en pædagosisk og systematisk måde med at implementere værktøjer og teknikker i din hverdag.

Jeg er sikker på  at du kommer til den enkendelse, at bogen er meget  praktisk orienteret, værktøjerne er lige til at gå til, og effekten er meget mærkbar umiddelbart.  Og hvornår har du sidst læst sådan en bog? Og hvor mange bøger kan man gratis få lov til at læse de første 2 kapitler.

Salgstale og salgstale - jeg er ikke enig. Bogen er værktøjsbaseret så det basker.

God weekend.

 

 

 

 

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Søren,


Yep, det kan vi godt blive enige om - der er en overordnet problemstilling, og et mål der hedder "det her skal vi have løst"..

Jeg er også enig i at prioritering er et godt sted at tage fat (det er ikke alt of course, det tror jeg heller ikke er det eneste din bog handler om)... men at sige "du skal prioritere dine ting", er ikke et løsningsforslag i min verden - men en løsningsteori, da det i praktisk skal gøres effektivt og kun i det nødvendige omfang, og helst baseret på specifik erfaring...

Du/I lufter idéen om at bruge Outlooks opgaveliste... det kan jeg som udgangspunkt godt lide, da jeg også selv bruger den til mine arbejdsopgaver, og til mit holds ikke projektorienterede opgaver (som selvfølgelig er på en form for Scrum board).
Er sikker på du kommer ind på både ups and downs for netop denne løsning too.....

--------------------

Jeg kunne stadig godt bruge en rigtig case .... Med andre ord: En lille bid af den overordnet problemstilling sat op i et hverdagsscenarie / et løsningsforslag / et implementeringseksempel af denne løsning.

--------------------

Der findes andre bøger som tager fat på samme problemstillinger... så det er måske forkert af mig at sige salgtale... Det jeg mener er nok, at der ikke er noget nyt under solen, og det er en snak jeg har hørt før. Jeg mangler din USP / argumentation for at købe bogen. Den kommer ikke til udtryk i det første kapitel, jeg får i hvert fald ikke noget bytte med hjem, som giver mig lyst til at eje resten... og i en verden med så meget tilgængelig information og vidensdeling, der er det ikke nok at fortælle mig - hvad jeg muligvis får ud af det. Jeg skal ha' en smagsprøve... så jeg bliver hooked :-P

Det er helt i orden du ikke er enig - men husk på at det er mig som skal købe bogen ;)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil,

Jo mere vi taler og skriver sammen jo mere enige bliver vi.

Og du skal i nærværende skriv få en smagsprøve som du efterspørger.

Men lige et skridt tilbage. At have et setup som binder samtlige opgaver sammen - uanset medie dvs. papiropgaver og opgaver som modtages via mails er unikt - ingen andre skribenter, udbyder af kurser indenfor PERSONLIG PLANLÆGNING OG EFFEKTIVITET har et sådan setup. Setuppet giver maksimalt overblik og det eneste udgangspunkt for en ordentlig prioritering.

Outlooks opgaveliste - samler alle opgaverne. I den standard opsætningen gør den ikke meget gavn - derfor slettes og etableres en række ting, så listen bliver simpel og overskuelig.

Du lærer at arbejde med kategorier - dvs. du kan kategorisere fx. et stort projekt, således at alle opgaverne i projektet er samlet i en og samme gruppe - prioriteret efter deadline. Det skaber overskuelighed og dit fokus bliver bedre.

Hvis du hører til de mennesker som har mange bolde i luften - og det syntes jeg du lyder som, så vil du også have mange ting du venter på fra dine interessenter (chef, kunder, kollegaer, privat etc.) Ved du hvad du venter på (godkendelser, tilladelser, respons, input, tilbagemeldinger etc.) ?Og fra hvem? Og hvornår? Hvis ikke du har dette overblik - og det har de færreste - og sjældent chefer - så har du reelt mistet muligheden for oipfølgning og fremdrift....

Som de siger hos Louis Poulsen - Jeg er sikker på, at du kan se pointen.....ellers.....

Og sådan er der masser af helt konkrete værktøjer i bogen...

Derudover lover bogen, at du sparer 20-30 minutter dagligt, og for de flestes vedkommende kan denne daglige tidsmæssige sasgtens være større - men det er jo så let at love en helt masse - jeg vil hellere overraske positivt..... 

Jo mere styr du har på tingene - jo mere velfungerende er du, og jo større arbejdspres kan du tåle på den gode måde.....

 

 

 

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)