Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme dags levering

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion Seller

Jeg tror dog at nogen på et tidspunkt laver samme dags levering, og jeg er sikker på at det bliver et hit hvis de leverer en god service. Til den tid vil man sikkert også kunne købe sine dagligvarer før frokost, og få dem leveret på sin bopæl når man komer hjem fra arbejde, ergo slipper man for at skulle handle ind undervejs hjem.

Med udbredelsen af ehandel er jeg sikker på at dette kommer i fremtiden. Fpørgsmålet er bare hvem der kommer til at dominere dette. Vi har en kunde som selv har forsøgt med dette i storkøbenhavn, og det var en succes. Kunderne betalte gerne lidt ekstra for dette. Deres organisation var dog ikke gearet til dette, og de havde kun deres egne varer at køre ud med.

Du kan nemt begrænse det geografisk men jeg vil gerne se samme dags levering fra Lolland til Nordjylland... Og ja dagligvarerne kommer sikkert, men igen det er lokalt og geografisk begrænset...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lystrup,Århus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at være med på idéen på transportsiden.Jeg har kun én bil(8-pallers lift-bil),men har da et par kollegaer der vil være med hvis vi kan finde et fornuftigt prisleje hvor vi som vognmænd kan se økonomien i det,samt at kunderne er parate til at betale lidt ekstra for servicen.Så jeg hører gerne fra firmaer der til en start har et behov for dag-til-dag levering i Århus.

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Til info så tilbyder vi faktisk samme dagsleveringer i nogle områder af Danmark hvis dit gods er på vores terminal i Hørning eller Hvidovre inden kl. 10, kan det komme med på eftermiddagens distributionsruter.

Med venlig hilsen

Andy Villadsen
Concept-Connect

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen en opfordring til en amino om at samle trådene, og prøve at få det realiseret.....

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans:Efter vores samtale igår, står en ting helt klart, enten er vi nødt til at hæve prisen eller volumerne, man kan ikke bygge et sådant system på 10 pakker om dagen til 60 kr. pr. pakke. det er ikke muligt rent økonomisk.

Jeg ved godt som jeg også sagde at det kunne helt klart være et sjovt projekt, men hvis du kigge på de fleste indlæg under fragt på Amino, så handler de om at få en allerede dumpet pris endnu længere ned.

Det bedste jeg så var en der betale kr. 14,50,- som ønskede at skifte hvis han kunne finde en billigere løsning, vågn nu op, hvis i ønkser kvaliteten bibeholdt så koster det altså lidt.

En anden ville køre med østeuropæiske chauffører for at spare en brøkdel, men derimod få en chauffør der ikke kan finde rundt og ikke forstår en simpel besked grundet sprogbarriere, hvilket gør at vi kommer ud i forsinkelser og andet, som personen så kan sidde bagefter og brokke sig over.

En tredie ville skifte fra postdanmark, men han ville ikke give afkald på at kunderne kunne hente på posthuset?

Problemet er at de vognmænd der i dag kører distribution for de store som GLS og DPD ikke er bedre lønnet end østeuropæiske chauffører, når udgifter til bil , forsikringer, lån, værksted, diesel, dæk, afløser ved ferie/sygdom etc.

Pointen: Kom med noget seriøst, så kommer der nok også noget seriøst retur.

Det var så mit sure opstød.

 

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtigt Vierhurtigst.

Dem som søger levering her og nu og hele tiden, er de samme som også vil have det hele til det halve.

Hvis I prøver at sætte jer ind i hvad det koster at drive en varebil under 3500kg. til godskørsel mod betaling,

så vil I opdage at idéen er kvalt i fødslen. Hvis der var basis for det, tror jeg at der forlængst var opfindsomme vognmænd der var

kommet med den idé.

 

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

nu har jeg siddet og læst denne tråd, og der er endnu ikke en som er kommet frem med hvor mange pakker det er de vil have fragtet, ej heller til hvilken pris, samme dag levering er jo ikke noget problem hvis man vil betale hvad det koster, men hvis jeg skal hente en pakke i helsingør og afleverer den i nakskov, så skal der jo lidt mere på bilen, så man også tjener penge og pakken ikke bliver for dyr

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

vierhurtigst:

Hans:Efter vores samtale igår, står en ting helt klart, enten er vi nødt til at hæve prisen eller volumerne, man kan ikke bygge et sådant system på 10 pakker om dagen til 60 kr. pr. pakke. det er ikke muligt rent økonomisk. 

Hej Vi er hirtigst (og alle i andre)

Jeg havde nu heller ikke nogen forhåbning om at I ville starte op alene med mine sølle 10 pakker på den ene kunde jeg har som ville være villigt til at prøve projektet, Så har du tolket mig forkert, hvilket jeg nu egentlig ikke tror du har. VI talte også om eneret på løsnngen i en periode, og som du nok husker var det ikke noget jeg var interesseret. Netop fordi jeg jo godt ved at et lille firma ikke vil kunne løfte en sådanne opgave. Mit ønske var bare et oplæg fra dig, hvor du fast satte hvilke krav du havde for at kunne dække denne service i dit område. Den kan jeg nok regne ud at den får jeg ikke efter dit ovenstående oplæg :-) Men fred være med det.

Men jeg holder stadig på at samme dags levering vil være fremtiden. I har ret I at en vognmand med et par biler, aldrig vil kunne finde kunder eller gods nok til at lave en sådanne løsning. Jeg mener I skal organisere jer. Trække på det netværk I alle har, og få jeres fællesd pulje af kunder med ind over. Den skal nok komme. Med udbredelsen af e-handel og kunder der vil have sine varer hurtigt, så skal den nok komme.

Spørgsmålet er bare hvem der er hurtigst til at få sig organiseret.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøves nu ikke være dyrere. Og slet ikke når man kigger på den tid man spare i dagligdagen. Og mht at gå på posthuset, så er det nu heller ikke nødvendigt. Kan man handle dagligvarer m.m. på nettet, til samme pris som i butikken? Kan varerne leveres samme dag? Ja, til begge dele. Varerne kan leveres direkte til din arbejdsplads eller direkte hjem, alt efter behov. Levering på / ved arbejdspladsen kan faktisk gøres for kr. 0,- i fragt. Tjek http://shoponjob.dk

Og kunne man samkøre fra flere leverandører, vil det være muligt at sætte prisen ned.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Jeg startede forøvrigt tidligere en tråd for at se om interessen var stor for billig fragt - og jeg bedte folk oplyse hvor mange pakker de havde de ville give til en ny fragt-leverandør til at starte op på - men jeg fik ikke nogen konkrete svar - ergo er interessen ikke stor nok fra kundernes side.

 

Jeg tror at interessen er kæmpestor for et billigere - og lige så godt - tilbud som Post Danmark. Kunne jeg spare 10 kr. pr. pakke og få den leveret ude hos vores private kunde - så gjorde jeg det med det samme.

Problemet er at ingen fragtfirmaer (så vidt jeg har undersøgt) vil/kan levere til private. For hvad gør de hvis den private ikke er hjemme.... Så skal de derud igen og så begynder det at koste. Har jeg ret i min antagelse?

En løsning på problemet - hvis det er der det ligger - vil være at kunderne skriver hvor chauføren må ligge pakken hvis der ikke er nogen hjemme. Og fraskriver sig retten til evt. erstatning.

Mht priser... jeg ville aldrig skifte hvis jeg ikke kan spare en del. Post Danmark fungerer jo i princippet upåklageligt - så hvorfor skifte til noget usikkert hvis der ikke er nogen penge at hente?

Mange hilsener Helle

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)