Hans:Efter vores samtale igår, står en ting helt klart, enten er vi nødt til at hæve prisen eller volumerne, man kan ikke bygge et sådant system på 10 pakker om dagen til 60 kr. pr. pakke. det er ikke muligt rent økonomisk.
Jeg ved godt som jeg også sagde at det kunne helt klart være et sjovt projekt, men hvis du kigge på de fleste indlæg under fragt på Amino, så handler de om at få en allerede dumpet pris endnu længere ned.
Det bedste jeg så var en der betale kr. 14,50,- som ønskede at skifte hvis han kunne finde en billigere løsning, vågn nu op, hvis i ønkser kvaliteten bibeholdt så koster det altså lidt.
En anden ville køre med østeuropæiske chauffører for at spare en brøkdel, men derimod få en chauffør der ikke kan finde rundt og ikke forstår en simpel besked grundet sprogbarriere, hvilket gør at vi kommer ud i forsinkelser og andet, som personen så kan sidde bagefter og brokke sig over.
En tredie ville skifte fra postdanmark, men han ville ikke give afkald på at kunderne kunne hente på posthuset?
Problemet er at de vognmænd der i dag kører distribution for de store som GLS og DPD ikke er bedre lønnet end østeuropæiske chauffører, når udgifter til bil , forsikringer, lån, værksted, diesel, dæk, afløser ved ferie/sygdom etc.
Pointen: Kom med noget seriøst, så kommer der nok også noget seriøst retur.
Det var så mit sure opstød.