Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle sammen jeg heder Fabian jeg vil gerne starte min egen internet side

jeg har hørt man kan tjæne pinge på at have sådan en

hvor der så kommer nogle Reklamer på siden og alt efter hvor mange der kommer så

tjæner du penge.

Ved i hvordan man gør det så er det super.

 

på forhånd tak

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er korrekt at du kan tjene penge på at have en hjemmeside - men jeg vil mene, at der skal en lidt mere nuanceret idé til før man bare sætter sig ned og satser på sådan en levevej. Samtidig vil jeg også mene, at det er lidt for let købt at lede efter færdige koncepter der bare sættes køreklar op som jeg lidt tolker det at det er det du er ude efter - havde man idéen ville man nok med størst sandsynlighed selv forfølge den.

 

Sæt dig ned og find et interesseområde og arbejd så ud fra det og find så selvfølgelig ud af om det kan betale sig overhovedet. Når først de ting ligger klar vil vejledning i fx programmering, design, søgeoptimering, annoncer osv være muligt.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fabian

 

Hvis du vil tjene penge på andres reklamer, er en Web Log (almindeligvis kaldet "Blog") en god måde at starte på. Her kan du fx. på dagbogsform skrive om interessante emner i dit liv eller andre emner du mener har andres interesse. På denne blog side kan du så have såkaldte adSense reklamer fra Google ud fra forskellige nøgleord der er interessante for din hjemmeside. Hver gang en besøgende fra din blog klikker på en af disse reklamer vil du tjene penge.

 

Det bedste link om dette er nok følgende: http://www.webmasterworld.com/google_adsense/ 

 

Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)