Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan Tjener Just Eat osv. deres Penge

Side 9 ud af 11 (101 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Janno Damgaard Lassen:

Tilbudsguiden:
Justeat lever lige pt. på gyldne dage, men mon ikke der kommer andre boller på suppen når der kommer et alternativ der er bedre, billigere og bedst.
Alt i alt syntes jeg justeat virker som et godt koncept og jeg bruger det også selv, der er bare ikke gjort nok ud af det og folkene bag det høster meget mere end de burde gøre.

Jeg håber du sidder tilbage og føler dig en smule dum, samt at du har en smule dårlig smag i munden.
Du har pisket en stemning op, og understøttet det med direkte falske oplysninger, der mere end fordobler den reelle udgift for at benytte just-eat.
Alle dine fine argumenter igennem hele denne tråd falder fuldkommen igennem, og jeg synes du burde give just-eat's direktør en uforbeholden undskyldning, og næste gang undersøge ting førend du fremlægger dem som fakta.

Helt enig en meget stor undskyldning, men det var det jeg sagde fra start. Det var en personlig mening, uden nogen former for argumentation, som der blev fremført...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> Held og lykke med jeres egen forretninger, håber på held for alle mand.

Morten, som du af alle ved skal der en hel del mere til end "held" - herunder en fandens masse benhårdt arbejde. Desværre findes der nogle her på Amino, som netop tror, at al succes enten kommer af held eller alternativt snyd og bedrag - og så gættede de på det sidste i forhold til Just Eat :-)

Måske skyldes sådanne menneskers kritik af jer - og de fleste andre med succes, deres egen mangel på samme, en meget lille fantasi, mangel på iværksætterånd, almendelig dovenskab eller noget helt femte. Jeg ved det ikke.

Jeg vil nøjes med at være sådan en kedelig en der bare glædes over, at det går så godt for jer

Yes

Sikke dog en hovedrystende tråd Tongue Tied. Skal det virkelig være sådan, når det går godt for en forretning med et stærkt koncept - at så må der være noget uldent ved det? Helt ærligt, folkens!

Der er nogle pizzarier er har råd til at være med og nogle der IKKE har. Sådan er det altså i alle brancher. Dem der har udbytte af at være med, er sikkert glade og tilfredse - ellers må man vel regne med at de trækker sig ud, ikk? Måske skulle mange pizzarier tænke mere over, om de har råd til at lade være. Vores lokale pizzarias dankort terminal gik fx. i stykker og han ville DÆLME ikke investere kr. 5000,- i en ny (nærighed, få penge i kassen, whatever)! Det giver så dårlig kundeservice og jeg fatter ikke, at han har råd til at lade være, da det irriterer MIG hver gang jeg henter en pizza. Bare til eftertanke Cool.

Sov godt Smile

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis du føler dig ramt af min kritik, så kan jeg ikke gøre så meget ved det. Jeg fortsætter som altid med at sige det jeg mener, når jeg finder det relevant at sige det. Og jeg står helt ved det jeg har sagt i denne tråd :-)

Øv, hvor blev jeg ked af, at blive kaldt alle mulige grimme ting, fordi min mening ikke lige matcher din. Men okay, nu har jeg lært lektien.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, denne tråd er en af grundene til, at jeg egentlig aldrig helt fortæller hvordan det går i min virksomhed, fordi hvis det går godt, så skal man virkelig passe på ens ryg. Det er egentlig lidt skræmmende, men faktum.

En lille kommentar til dig Miriam, jeg synes ikke Mikkel går direkte efter dig, men vender sig blot imod den lynchestemning generelt der kom i tråden, så giv du blot et lille smil tilbage, men jeg giver dig helt ret i, at selvfølgelig kan man da ikke altid have den samme mening, men sådan er livet og det er jo også ok. Smile

Men mon dog ikke snart denne tråd, den er slut, nu er tingene jo sat på plads, og så må mudderkasning imellem brugerne hellere fortsætte et rigtigt sted, det kunne da være skægt *SS*

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Kjeldgaard:

@Tilbudsguiden: Justeat lever lige pt. på gyldne dage, men mon ikke der kommer andre boller på suppen når der kommer et alternativ der er bedre, billigere og bedst. 

Hvis du mener det så kan det vel ikke være så svært at vælte just eat af pinden eller give dem en anstændig konkurrent, da det lyder som om at, hvis jeg forstår de tidligere indlæg korrekt at kunderne (pizzariaerne) betaler 4000 kr. årligt i "kontingent" 10.000 kr. i leasing for en "adopter" eller hvad det nu en er.... samt 11% af hver ordre, det er da at presse citronen lige rigeligt i mine øjne, og dette kan da bestemt gøres billigere, og med en god og stædig markedsføring burde det da bestemt være muligt ;-)

@Thomas - jeg blev hyret til at lave sådan et konkurrent, men pga. nogle omstændigheder med investorer, så blev dette projekt skrinlagt. Så der er i allerhøjste grad fokus på at lave konkurrenter til Just-Eat ;)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht projekt Miinto kan jeg fortælle at vores programmøre snart er færdige, og klar til lancering d. 15/7-2009. Glæd jer, det bliver stort!

Se evt. mere på Miinto´s Facebook page

@Tilbudsguiden: Du er velkommen til at få et tilbud på reputation managetment, efter dine udtalelser i denne tråd. Min personlige mening om dine indlæg vil jeg holde for mig selv, og blot sige at du i mine øjne har gjort dig selv til grin i denne tråd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pedersen:

Niels:
jeg blev hyret til at lave sådan et konkurrent, men pga. nogle omstændigheder med investorer, så blev dette projekt skrinlagt. Så der er i allerhøjste grad fokus på at lave konkurrenter til Just-Eat ;)

Jamen det lyder som en god ide, for det er der da interesse for at investere i (hvis man kan lave et koncept lige så godt som deres): http://www.computerworld.dk/art/52298?cid=4&q=just-eat&sm=search&a=cid&i=4&o=0&pos=1

Lige præcis.... men da investor sprang blev jeg spurgt om  jeg kunne arbejde gratis i 6 måneder :( mod at få  10% af firmaet.... Så stoppede jeg.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Jeg tror nu at det sværeste bliver at få udbredt en løsning der fungere lige så godt på det danske marked, som deres gør. Ikke at kode det. De startede jo i sin tid med at få god kontakt til alle forretningerne ved at have et smart samarbejde med Coca-cola. Det vil jo koste masser af penge og tid at få sit navn kendt hos alle dem der bruger Just-eat i dag og overbevise dem om at bruge tid og penge på at skifte til en ny løsning. Her skal nok være en speciel vinkel på det og tilbyde noget som de andre ikke gør.  

Det bliver spændende at se om Just-eat kan videreføre deres sucess på de andre markeder de er i gang med.  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
HCSA svarede: 07-20-2009 14:43 | IP-adresse er gemt
DårligtDårligtRimeligRimeligMiddelMiddelGodtGodtPerfektPerfekt

Hej,

Med hensyn til den aftale om, at en aftager af JE's ydelser ikke må lave aftale med en konkurrende virksomhed, så må det antages at være i strid med konkurrencelovens § 11, stk . 2 nr. 1. Da Je er dominerende på markedet for online-mad-levering, vil en sådan betingelse stride mod konkurrenceloven, hvorfor en sådan betingelse er ulovlig.

Såfremt man når frem til at konkurrencelovens § 11 ikke er gældende vil en sådan bestemmelse falde ind under konkurrencelovens § 6, stk. 2 nr. 1!

Det er altså ikke lovligt, når Just Eat på denne måde binder deres kunder på hænder og fødder efter aftalen er opsagt. Det svarer til, at TDC laver en aftale om, at kunderne ikke må anvende andre selskaber (Eks. Telia eller Telenor) efter endt samarbejde.. Det hænger ikke sammen.. Når en aftale er behørigt opsagt, så står det kunden for frit at indgå en ny aftale til anden side..

 

Mvh

 

Side 9 ud af 11 (101 indlæg)