Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside, Maximum Rengøring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg har fået en ny hjemmeside, som jeg ønsker lidt feedback på mht. designet, brugervenlighed, søgemaskineoptimeret, osv.

Siden hedder http://www.maximumclean.dk/

Alle positive/negative kommentar er velkommen :)

Håber at høre fra jer.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes siden er fin, den er brugervenlig og nem at komme rundt på. Dog ville jeg ønske at menuen var over og ikke under siden.

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg.

Grunden til at jeg har lagt menu'en nederst er fordi, at jeg har læst mig frem til at menuen såvidt muligt skulle placeres efter brødteksten på siden, så søgemaskinen ikke opfatter menuen som indholdet på siden.

Jeg ved ikke helt om det passer, men har bare læst mig frem på de forskellige sider om søgemaskineoptimering.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det skal jeg ikke lige kunne sige, det er dog sjældent at jeg ser det så måske er folk bare ikke klar over det :)

Men det er lidt kedelig for brugeren (måske er jeg den eneste der syntes det), at man skal scroll ned hvergang man vil skifte til en ny side på siden. Det virker saom unødvendig arbejde for mulige kunder.

Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes siden virker meget prof. dog har jeg lidt problem med ordet dækning i menupunktet.

Ville nok heller bruge ord som distrik, eller område.

 

Eller rigtig flot og nem at finde rund på.

God vind

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:

Okay, det skal jeg ikke lige kunne sige, det er dog sjældent at jeg ser det så måske er folk bare ikke klar over det :)

Men det er lidt kedelig for brugeren (måske er jeg den eneste der syntes det), at man skal scroll ned hvergang man vil skifte til en ny side på siden. Det virker saom unødvendig arbejde for mulige kunder.

Jeg kan godt føle dig, håber der er en anden amino der kan bekræfte hvad jeg har læst, ellers må jeg rykke menuen op igen. Tak for dit indlæg.

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Chai:

Hej

Synes siden virker meget prof. dog har jeg lidt problem med ordet dækning i menupunktet.

Ville nok heller bruge ord som distrik, eller område.

 

Eller rigtig flot og nem at finde rund på.

God vind

 

Hehe.. Ja, det kan jeg godt se, nu hvor jeg kigger på det med "andre" øjne. Skal sørge for at finde et bedre ord end dækning, tak for dit indlæg :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)