Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisør i København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal klippes, og søger med lys og lygte efter en dygtig frisør i København/Amager, der ligger i kvaliteten 200~250kr. for en herreklipning.

Er der nogen der kender nogen der kender nogen, eller er der måske ligefrem en Amino, der kan klare det?

/mvh

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Kjeldsen:

Jeg skal klippes, og søger med lys og lygte efter en frisør i København/Amager, der ligger i kvaliteten 200~250kr. for en herreklipning.

Er der nogen der kender nogen der kender nogen, eller er der måske ligefrem en Amino, der kan klare det?

/mvh

Hej Michael.

Der er nærmest en frisør på hvert gadehjørne på amager :)

Prøv at kigge på www.krak.dk

VH Jørgen Olsen

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Der er nærmest en frisør på hvert gadehjørne på amager :)

Det er ikke så meget det, at der er frisører over det hele, det er lige så meget en (eller flere) anbefalinger, jeg søger :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Streetcut er generelt gode - plejer at koste 240kr per klipning. der ligger en lige ved Gammeltorv på Strøget - lidt nede imod kanalerne.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at blive klippet ved KH hairdesign, på trianglen, god klipning og mener jeg plejer at give 200 for en klipning.

eneste minus er at hun er populær så man kan somregl ikke lige få en tid samme dag.

// Torben

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)