Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HP Laserjet 5000N sælges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads99:

Nu skal det ikke opfattes som et biligt salgstrick :-) Men er 20.000 - 25.000 sider om året ikke rimeligt meget ?

Der er ikke selvfølgelig ikke noget garanti på den - men evt. køber er selvfølgelig velkommen til afprøve den inden betaling.

Hej Mads,

Nej, der er mange firmaer som har et udskrivningsbehov på omkring 20.000 - 30.000 sider.
Selv i dette  "Det Papirløse Samfund" Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads99:

Nielco: Har du et imnput til hvad man kan tage for den ?



Hej Mads, 

Jeg vil foreslå, at du lige får udskrevet en testside for at tjekke, at den printer pænt, og at du får aflæst hvor mange sider, den har udskrevet.

Hvis der følger ubrugte tonere med, vil jeg også anbefale, at du oplyser det.
Tonerkasetter, som har til ca. 10.000 siders print  er nemlig normalt relativt dyre.

Jeg vil løseligt anslå, at en LaserJet 5000N som ellers er i fin stand, vil kunne sælges for max 3 - 5.000,- alt efter hvor mange ubrugte tonerkasetter, der følger med, samt hvor meget køberen skal betale i fragt for at få den store og 32kg tunge A3-printer hentet.

Fordelen ved printeren er, at den kan skrive ud i A3 format.
Ulempen er, at den max kan udskrive 16 sider i minuttet, er udgået af produktion og derfor kan være dyr at få repareret, hvis den går i stykker.

Håber du kan bruge det til noget.  Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nielco

Har nu fået tjekket op på printeren og den har skrevet 150.000 sider og printer fint - men toner skal nok skiftes inden længe.

Der er ingen ekstra patroner med. Til gengæld er der en ekstra printer magen til som virker fint - men skriver den skal have service !.

Nå. men hvis nogen kan bruge disse 2 printere så kan de erhverves samlet for 3000,- ex .moms

 

Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du fået solgt dine printere?

Ellers er jeg måske interesseret.

Mvh

Rene

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope..de er stadig til salg :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da lige gøre opmærksom på at hvis der er nogle der er bekymret over den dyre pris på udskiftning af tonerkassetterne så genfylder vi nævnte model til cirka halv pris af hvad man betaler for en original kassette - og alle andre blæk- og laserprintere for den sags skyld.

Vi har fysiske butikker beliggende på Store Kongensgade 54 og Vesterbrogade 144 i københavn så ingen behøver at være bange for at blive taget ved næsen - vi yder fuld refusion af pengene hvis resultatet ikke er tilfredsstillende og tilbyder gratis afhentning og leverance hvis det drejer sig om minimum 10 kassetter på en gang.

Jeg kan kontaktes på 33129712Smile

 

Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan kommer jeg i kontakt med dig hvis jeg er interesseret i at købe dine printere?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

rjj100:

Hej

Hvordan kommer jeg i kontakt med dig hvis jeg er interesseret i at købe dine printere?

Prøv at kontakte Mads via Amino systemets Personal Message Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)