Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til marketing

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var ikke et angreb, blot en åbning for nye muligheder...

Stefan Avivson

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er helt iorden. Men hvad mener du med en åbning for nye muligheder?
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
revurdering eller videreudvikling af koncept således at pengestrømmen bliver større...

 

Amino, kunne jo som eksempel snildt charge 40 kr. om året "for at man var med", dette ville betyde, at der ville ryge  100-500000 i Martins kasse... (heldigvis er virkeligheden ikke sådan;-) ). Amino kunne også lave netværksarrangementer, hvor det kostede osv osv osv...

Stefan Avivson

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja okay.. Altså jeg regner med at tjene mine penge ved at annoncere på min side. Men jeg har ingen anelse om hvad der er realist at forvent mht besøgende.

Og så regner jeg også med at kontakte nogle hoteller i Italien og Østrig, hvor jeg selv har boet og spørger om de vil være med til et samarbejde.




Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Andre der har nogle gode råd eller ideer?

Jeg vil også gerne vide hvad jeg kan forvente af besøgende? Kan jeg finde ud af det på en måde?

Og med hensyn til annoncører. Skal jeg kontakte dem allerede nu inden siden er færdig eller skal jeg vente til siden har nået et god størrelse?

Bare kom med en masse gode råd :-)

Lasse Kjær

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Google earth ser ud til at skulle installeres, så det er nok lidt tungt, men du kan se det her. Man skulle stort set kunne zoome ind på hvilken som helst plet på jorden:


 

Som annoncør er jeg selv vild med PayPerClick (PPC) eller at betale for hver ordre der kommer fra siden med annoncen. Dette sikrer mig en vis trafik for mine annoncepenge. 2 kr per klik er nok ikke urealistisk. Selvom siden ikke er helt udbygget kan du godt tilbyde PPC annoncer til bureauer for de områder du har beskrevet.

 

Mht. hvor mange besøgende du kan få? Det er ikke rigtigt til at sige.

 

/Jesper

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)