Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 8 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Jeg kan koge det hele ned til det vigtigste:

Hvad er gruppernes navne?

Dette er nok det som kritikken herinde har været baseret mest på. Det vil svare lidt til at man får et tilbud om at annoncere i et tidsskrift... men man får ikke at vide hvad det hedder. Hvem har lyst til det? 

 

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

.. ik noget alligevel

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 8 person

deepundercover:
misbilligelse overfor min skepsis .. endda af erfarne aminoer

Jeg gætter på, at den var til mig, så den vil jeg da gerne svare på.

Folk, der kommer med udfald som:

deepundercover:
Hvis der er aminoer der VIL tages i røven, så synes jeg bare de skulle bukke sig foran

mod en konkurrent har ganske vanskeligt ved at opnå min respekt.

Jeg har på intet tidspunkt taget stilling til produktet, og jeg kan sagtens se problemet med hemmelighedskræmmeriet om, hvem der modtager tilbuddet.
Men hvis man vil kritisere, må man holde en sober tone.

Jeg har desuden rost Christian for at håndtere kritikken klogt - det gælder sådan set uanset om hans produkt kan bære hans lovprisninger eller ej.

Du, derimod deepundercover. Du taler som om du lige er vågnet på møddingen og skal give nogen skylden, selvom du selv drak dig halvt fordærvet og landede der. Din skepsis er sund nok, men med dit valg af ord og attitude, fremstår du hamrende utroværdig. Det er faktisk dig, der er med til at sørge for at indlægget kommer på "nye" listen igen og igen. Så vidt jeg ser det, svarer Christian bare på tiltale.

Jeg vil foreslå dig at moderere dit sprog, hvis du gerne vil opnå større troværdighed. Det er det, Christian gør, og selvom du muligvis er dygtigere end han til at tjene på FB-grupper, så står Christian altså som vinder af jeres retoriske dyst i mine øjne.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Jeg erkender mit sprogbrug har excelleret i det primitive leje, og forklaringen er simpelthen den, at jeg indledningsvist bryder ud i latterbrøl over at se mit koncept kopieret... og forsøgt solgt på så pinlig og infantil vis.

Ved min indtræden i tråden er jeg ikke ude på at tryne en konkurrent (og er det stadig ikke), men at pege fingre af hvad jeg ser som en plattenslager, som jeg gennemskuer instant med mit kendskab til facebook i almindelighed og konceptet i særdeleshed. I de første af mine svar lever jeg i en forestilling om, at min kritik vil åbne øjnene for de få som trods alt stod på kanten af dette setup - klar til at falde i.

Jargonen kikser så nok, fordi jeg glemmer jeg ikke sidder i et omklædningsrum på vestegnen. Det må jeg så lige prøve at rette op på, men jeg BLIVER simpelthen nødt til at bruge barsk og malerisk sprog - for hvis jeg ikke kæfter op her.... men kun bidrager med blødsødent, "jeg tror personligt ikke det er hold i det her"... så tror jeg... nej, frygter jeg, at folk plumper i med begge ben. 

Hvorfor har Christian Senna ikke en facebook profil?


 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian... Er der flere tilbudspladser?

 

Jeg kunne godt være interesseret. Jeg har bare lige 2 spørgsmål ;-)

 

1. Kan du garantere at det kun er danskere - min shop er nemlig kun baseret på danske handler og jeg er ikke lige klar til - og indstille på - udenlandske handler endnu.

2. Får man selv nyhedsbrevet på Face også?

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Elviraogsixten:

Christian... Er der flere tilbudspladser?

 

Jeg kunne godt være interesseret. Jeg har bare lige 2 spørgsmål ;-)

 

1. Kan du garantere at det kun er danskere - min shop er nemlig kun baseret på danske handler og jeg er ikke lige klar til - og indstille på - udenlandske handler endnu.

2. Får man selv nyhedsbrevet på Face også?

 

Ja jeg kan give min garanti for at alle der modtager er fra danmark.

Om du selv modtager reklamen kommer an på om du er medlem af nogen af grupperne.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg vil gerne være med i grupperne! Hvordan kan jeg på nogen måde få at vide hvad de hedder?

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

deepundercover:

Min mission er ikke at forsvare mit koncept... Jeg pusher affiliate links i børnegrupper, og omsætter for kr. 500-1000 om måneden.
De grupper jeg gør det i har taget et år at bygge op.... og vi taler om 4.000 personer. Jeg opfordrer i øvrigt altid mine kunder til at joine grupperne, så de kan se produktet i egen postkasse.

Hvis der er aminoer der VIL tages i røven, så synes jeg bare de skulle bukke sig foran Christian Senna som så vidt jeg ved har en formiddabel evne til at præsentere tilbud på amino, hvor pladserne bliver solgt før han selv får banket tråden op på 10 sider med egne indlæg... Jeg bliver bare harm når jeg møder modstand fra dem som er ved at gøre sig selv til ofre... Så nu bliver blodårene i tindingerne på denne skribent altså tydeligere..

Men siden min indgangsvinkel er "konkurrenten", bliver jeg ked af at spore en del misbilligelse overfor min skepsis .. endda af erfarne aminoer - om hvilke det undrer mig, at der sker eksplicit opbakning af Senna når mine kritikpunkter i form af de saglige spørgsmål jeg stiller... er bundsolide OG relevante. Skær lige min ironi fra og se skriften på væggen gennem alle mine indlæg...

Jeg kan koge det hele ned til det vigtigste:
Hvad er gruppernes navne?

... Hr. Senna vil ikke svare, og søgefunktionen på Facebook finder ingen spor af grupper der handler om tilbud, rabatter eller online handel der understøtter påstanden om at de eksisterer.

 

 

 

Til at starte med så må jeg endnu en gang bede dig holde dig til fakta. Dette betyder at ord som at blive taget i røven osv ikke bliver brugt. Ønsker du at fortsætte med dette vil jeg ikke tøve 1 sekund med at bruge tid og penge på en advokat. hvilket du i sidste ende kommer til at betale samt en masse ekstra. Man kan ikke komme med den slags beskyldninger uden at have noget fakta hvilket du ikke har. Så med mindre du vil helt der ud så lad os holde tonen fra nu af.

Men lad os for din skyld se lidt på fakta. Jeg tilbyder at sende reklamer ud til en masse grupper på facebook. Jeg kan simpelthen ikke se hvor problemet er. Det er jo præcis det samme du gør !!!! Hvorfor skulle mit være plat og svindel i modsætning til dit !!!

Desuden har jeg mirus seo som jeg tjener gode penge på og aldrig ville risikerer at ødelægge med falske løfter eller platterier for at tjene lidt lommepenge.

Du brokker dig en masse over jeg har hapset dit koncept, men hvis du ikke skulle have opdaget det så er dette langtfra et nyt koncept, og slet ikke dit. Og selv om jeg virkelig havde stjålet ideen fra dig er der ikke noget forkert i det.

Du skriver at du har lavet en søgning på facebook og ikke har kunne finde nogen rabat grupper mm. Nu er det sådan at du gennem hele denne tråd har kastet påstande og andet efter mig som tager sin oprindelse i din fantasi istedet for i de ting jeg siger.

Jeg har aldrig sagt at mine grupper hedder noget med rabatter eller tilbud. Jeg har sagt at nogen af dem er oprettet udelukkende til det formål men der er stor forskel. Det er desuden andre steder hvor du bruger fakta du har digtet og igen kan jeg kun bede dig holde dig til fakta.

Og nej jeg siger ikke nogen gruppe navne til dig eller andre. Jeg vil gerne have dem for mig selv og være sikker på de ikke bliver ødelagt så der fortsat vil være et godt produkt der kan sælges. hvis det hele skulle være en skummel svindel plan hvor jeg slet ikke sender reklamer ud så vil folk nok opdage at de ikke har fået ekstra besøg den dag deres reklame er blevet vist, desuden har næsten alle analytics, det betyder de kan se deres besøg kommer fra faceook. Så er dette som du siger at tage røven på folk vil de uden tvivl opdage det.

Men helt ærlig som jeg sagde tidligere hvorfor skulle jeg ødelægge min virksomed for at hive et par tusind i lommen. Det ville simpelthen være for dumt når jeg tjener 20 gange så meget om dagen på mine andre produkter.

Og til slut. Nej jeg har ikke en facebook profil i mit navn. Den eneste grund til jeg er på facebook er for at lave reklame, mener personligt ikke jeg er nød til at lave en offentlig tilgængelig dagbog for at lave reklame. du kan dog læse en lille mini profil om mig her seo ekspert christian senna

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Elviraogsixten:

Men jeg vil gerne være med i grupperne! Hvordan kan jeg på nogen måde få at vide hvad de hedder?

desvære sådan virker det ikke. Som skrevet tidligere værner jeg om mine grupper for at bibeholde et godt produkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

deepundercover:

Jeg kan koge det hele ned til det vigtigste:

Hvad er gruppernes navne?

Dette er nok det som kritikken herinde har været baseret mest på. Det vil svare lidt til at man får et tilbud om at annoncere i et tidsskrift... men man får ikke at vide hvad det hedder. Hvem har lyst til det? 

Det er noget sludder niels. Jeg har fortalt hvad tidsskriftet hedder.... Det hedder facebook !

Det svare til jeg foræller dig navnet på tidsskriftet men ikke kan svare på om det er side 8 eller 11

Men igen så er alternativet side 20 så kan ikke forstå den store kritik fra enkelte personer. Det her er meget simpelt og ikke tæt på at være så kompliceret som i gør det til.

Side 8 ud af 12 (112 indlæg)