Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til import af et produkt ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !...

Jeg sidder og vil gerne til at lave noget forretning med noget import og lidt.. Altså importere noget fra U.S.A eller lignende.. Ved bare ikke helt hvad ?.

Ville meget gerne tøj, men føler det er en for stor mundfuld til at starte med... Nogen der kender nogle fede gadgets eller lignende ? :)..

Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan ikke gribe det an på den måde. Du skal bruge nogen tid på at se dig omkring og finde noget som virkelig interesserer dig. Hvis du bare importerer noget for at importere det, så går der 3 uger hvor der ikke sker noget, og så glemmer du det og din investering er tabt.

Find først noget som interesserer dig meget - undersøg så alt hvad du kan om markedet, muligheder og konkurrenter - find din plads.

Du behøver heller ikke importere noget - du kan jo forhandle noget som allerede er i Danmark.

Det vigtigste er at du begynder at få nogen erfaring med det, så prøv dig frem stille og roligt.

 

Held og lykke med det

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lidt tænkt på acessories til mænd.. Syntes det er vildt fedt, men ved bare ikke hvor stort et marked der er for det ?...
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Dato: 24-08-2006 12:44:00 Forfatter: Fraende Media Jeg har lidt tænkt på acessories til mænd.. Syntes det er vildt fedt, men ved bare ikke hvor stort et marked der er for det ?...

Det bør du så bruge lidt tid på at undersøge. Uden marked er det svært at sælge noget. Når du har kigget lidt på dine konkurrenter, så søger du efter nogle potentielle leverandører. Skriver lidt frem og tilbage med dem, finder priser, får vareprøver, og så kan du prøve at sælge dine produkter.

Held og lykke.

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
hej dig.

 

Efter mine rejser til usa, og shoppe ture, søger jeg nu en amerikansk tøjbutik herhjemme. Butikkerne er relativt små. kæden hedder aéropostale og sælger tøj og tilbehør til unge kvinder og mænd.

 

Der er Old Navy... som er et populærtmærke... eller så er en idé at lave noget med amr. fodbold og andre amr. sportsgrene.... -altså så har de forskellige sportshold derovre nogle lokale sovenirs butikker, med mange sjove ting. 

 

Tag en rejse derover, og se på mulighederne.

 

Jeg ved dog ikke om de er interesseret i, at åbne noget herovre.

 

Men jeg syntes de har mange sjove ting derovre, som burde blive importeret hertil, eller hvor min kæreste snakker om at bo derovre, fordi udvalget er større...

 

Men du er velkommen til at skrive....

 

Med venlig hilsen

 

Christina

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)