Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan finder man en leverandør ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, hvordan finder / får man fat på en leverandør..  er det ved at skrive til det firma som man ønsker at handle ens vare ved, eller oplyser de ikke sådan noget ? 

Fra Ikast
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kontaktede de leverandører jeg var bekendt med telefonisk eller pr. mail. Så kan de også oplyse dig om handelsbetingelser mv.

Derudover kontaktede jeg virksomheder som allerede forhandler nogle af de produkter jeg kunne tænke mig at forhandle, for at høre hvilken leverandør de købte produkterne hos. Jeg kontaktede selvfølgelig ikke forhandlere der ville blive mine direkte konkurrenter, men virksomheder der ligger langt væk fra min nærområde. De var rigtig flinke til at hjælpe.

Med venlig hilsen

Helle Christensen

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, nu er jeg bare ikke bekendt med nogle af de leverandør inde for det jeg har i tankerne. men tror da jeg vil prøve som du siger, opsøge andre som handle med samme vare og høre dem af hvor de får deres fra, syntes dog det er lidt frækt da man jo egenligt er deres konkurrenter... 

 

MVH Jakob,, 

Fra Ikast
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i at det er lidt frækt at gøre det på den måde :-)

Men jeg kunne ikke finde andre måder at gøre det på. Og der var faktisk ikke nogen der ikke ville oplyse mig, idet min butik ville skulle ligge langt fra deres område.

Men jeg kunne da også godt tænke mig at vide om der skulle være et sted hvor man vil kunne slå leverandører op indenfor et område.

Med venlig hilsen

Helle Christensen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nissejak

Jeg har fundet udenlandske leverandører i et firmaregister som de har på biblioteket. Mon ikke der findes et tilsvarende på dansk?
Hvis jeg var dig ville jeg spørge en bibliotekar.
Hvilke varer drejer det sig om? -Jeg søger nemlig forhandlere af mobiltelefoner til ældre og handicappede, jeg sørger samtidig for grundig oplæring i brugen af mobiltelefonerne.

vh
Henrik

 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)