Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandafvisende menukort udformet som pladeomslag

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har til en kunde designet et menukort, der er udformet som et dobbelt pladeomslag med plads til en vinyl single bagerst. Er der nogen der ved om man vil kunne printe det på plastic eller andet vandafvisende materiale, og er der nogen der kender nogle steder, hvor vi kan få det printet til en overkommelig pris?

Venlig hilsen

Vibeke

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan prøve at tage fat i Anders hos Hermann & Fischer www.hogf.dk de kan lave lidt af hvert, det ved jeg af erfaring.

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også overveje at laminere det kan de fleste trykkerier klare og det er nok en del billigere ind at få det printet på plastik. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kommer lidt an på plast typen. Og hvordan desginet er.

Man trykker meget på plasik inden for serigrafien. Prøv send mig designet, så for du et uforpligtende tilbud, hvis det er noget som jeg kan lave.

/Kenneth

Tilmeldt 5. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ergoweb:

Hej

Du kan prøve at tage fat i Anders hos Hermann & Fischer www.hogf.dk de kan lave lidt af hvert, det ved jeg af erfaring.

 

 

Tak for tippet:-)

Tilmeldt 5. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

morten_s:

Du kunne også overveje at laminere det kan de fleste trykkerier klare og det er nok en del billigere ind at få det printet på plastik. 

Problemet er bare, at der skal være en lomme bagerst til en lp. Så skulle man laminere det hele, inden det blev limet sammen, det ved jeg ikke om man kan.

Tilmeldt 5. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Hej

Kommer lidt an på plast typen. Og hvordan desginet er.

Man trykker meget på plasik inden for serigrafien. Prøv send mig designet, så for du et uforpligtende tilbud, hvis det er noget som jeg kan lave.

/Kenneth

Mail sendt:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)