Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Standardshop vs. opbygget shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge en webshop til at sælge mine varer på. En standardshop m/indløsningsaftale koster rundt regnet 5-600 pr. måned som jeg lige læser mig til.

Hvis jeg får en shop bygget op, hvor meget skal jeg så forvente hosting og indløsning vil stå mig i om måneden?

Jeg ser store fordele i både en standard og en opbygget shop.

Alle råd og vejledninger i forbindelse med projektet er selvfølgeligt også velkomne.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan installere en webshop selv på f.eks. et one.com domæne. For det midnste webhotel, registrering af .dk domæne koster det 258kr, men så har du også betalt for et år :o)

Det der er dyrest ved at lave det selv, er PBS og evt. DIBS.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke sige noget generelt om, hvor meget en specialbygget shop vil koste at hoste om måneden. Det afhænger helt af kravene til hostingen (teknologi, support, pålidelighed, etc).

Det man kan sige er, at du nok ikke får en specialbygget shop til en pris, så det er hostingen, der bliver den dyre del af projektet. Udviklingsomkostningerne vil totalt overskygge hosting omkostningerne.

Find ud af, hvad du har brug for. Hvis du ikke har brug for noget, du ikke kan få i en standardshop er der ingen grund til at bygge en selv - det vil altid være mange gange dyrere at bygge selv.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Plutorules:

Hej

Jeg skal bruge en webshop til at sælge mine varer på. En standardshop m/indløsningsaftale koster rundt regnet 5-600 pr. måned som jeg lige læser mig til.

Hvis jeg får en shop bygget op, hvor meget skal jeg så forvente hosting og indløsning vil stå mig i om måneden?

Jeg ser store fordele i både en standard og en opbygget shop.

Alle råd og vejledninger i forbindelse med projektet er selvfølgeligt også velkomne.

Mvh Nicolai

Hej Nicolai

Begynd i det små med en standardshop fx. Scannet, Dandomain og så få nogle erfaringer. Hvis du så senere får et behov for noget større, kan du gå i gang med at udvikle selv. Det er dyrt og tidskrævende! Med en standardshop er du igang i løbet af kort tid.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver ikke nødvendigvis at koste 500-600kr om måneden.

PBS Indløsnings aftalen vil du altid skulle have på plads uagtet hvilken løsning du vælger.

Det er dog muligt at springe mellem betalingsudbyderen over. og benytte en direkte integration til pbs. Hvor betalingsintegrationen er en del af din shop hosting pris.

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med betalingsgateway synes jeg du skal se på micropayments.dk - det koster ikke noget

Vælger du en webshopudbyder understøttes vi indtil videre af hhv. dandomain.dk, bakuri.dk, oscshop.dk

Held og lykke med projektet

Bo

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Shopify kan du gøre det fra 24$ pr/md + 150,-/md til Quickpay som betalingsudbyder - hertil kommer selvfølgelig udgifter til PBS.

Du kan læse mere om Shopify på www.shopifyeksperten.dk

Venlig hilsen
Ole

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Plutorules:

Jeg skal bruge en webshop til at sælge mine varer på. En standardshop m/indløsningsaftale koster rundt regnet 5-600 pr. måned som jeg lige læser mig til.

Hvis jeg får en shop bygget op, hvor meget skal jeg så forvente hosting og indløsning vil stå mig i om måneden?

Jeg ser store fordele i både en standard og en opbygget shop.

Alle råd og vejledninger i forbindelse med projektet er selvfølgeligt også velkomne

 

Hej Nicolai

Vi tilbyder professionelle Magento webshops til faste priser. Regnestykket ser ud som følger:

 

Design og implementation (inkl. hosting og betalingsgateway første år!)

9.995,-

Efterfølgende år (hosting og betalingsgateway)

2.069-2.500 (afhænger af hvor mange betalingskort du vil kunne modtage i shoppen)

PBS aftale

1.000 om året (plus lidt i oprettelse, mener at det pt ligger på 350?!)

 

Første år kommer derfor til at koste dig under 12.000 hos os og maks 3.500 de følgende år (inkl. alt).

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk iøvrigt at vi bruger Magentohotel.dk til hosting og e-pay.dk som betalingsgateway.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus: Jeg tror du kunne få success med at udbyde den der med financiering, så lade kunderne betale 999,- om måneden istedet for 12.000kr for det hele. Tilbyd så betaling via PBS/Betalingsservice og lad den så automatisk falde til det 2500/12 efter de første 14 mdr :)

Så er up-front invisteringen ikke så stor og "skridtet" er nemmere at tage :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)