Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt webdesign 800 kr.!!!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mikael - Jeg må sige at jeg er helt enig med Henrik.

Selvfølgelig kan der være begrænsninger, men en dygtig programmør kan stort set være i stand til at omsætte ethvert design, og tilpasse det til stort hvad det skal være.

I de fleste tilfælde er det også mig der har kontakt med programmøren, fremfor min kunde, så jeg sikre mig at alt er som det skal være, og på den måde yder den ekstra service det er at sørge for at koden også er i orden.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg får ondt i hovedet af at læse Mikael christensens svar.

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg har et projekt som jeg gerne vil have lavet lidt design til.

Skal jeg bare sende en e-mail til dig omkring det?

// Peter

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du sender bare en mail, ( alexanderspliid@hotmail.com ) så snakker vi nærmere :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

alexanderspliid:

Hej Peter

Du sender bare en mail, ( alexanderspliid@hotmail.com ) så snakker vi nærmere :)


Den er hermed sent

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flotte billeder, godt grafisk arbejde!

Mvh.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Fed portofolio! 800 kr. for den kvalitet, er alt for billigt :-)

Nu bliver der snakket meget i tråden om hvad programmøren skal lave og hvad designeren skal lave. Og det er jo den gammel kendte problematik med at man både skal bruge en designer og en programmør!

Man det behøver man ikke mere! Vi har lavet CloudSprout, der netop sætter designeren istand til at springe programmøren over!

Det giver nogle spændende fordele i forhold til den traditionelle vej, for resultat bliver både billigere og bedre.

Rent teknisk er løsningen baseret på drag-n-drop og der er direkte integration til Photoshop. Så der ikke skal skrive en linie kode.

Du kan se hvad andre designere har bygget med CloudSprout her:

http://www.cloudsprout.dk/Eksempler/Referencer.html

Og du kan se video tutorials her:

http://www.cloudsprout.dk/community/tutorials.html

Hvis du har lyst til at prøve, er du meget velkommen til at sende mig en mail, så sender jeg et beta-login til dig.

PS: Vi kommer nok med en konkurrence, hvor man kan vinde en MacBook Air, måske var det noget for dig at deltage i!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

alexanderspliid:

@ Mikael - Jeg må sige at jeg er helt enig med Henrik.

Selvfølgelig kan der være begrænsninger, men en dygtig programmør kan stort set være i stand til at omsætte ethvert design, og tilpasse det til stort hvad det skal være.

I de fleste tilfælde er det også mig der har kontakt med programmøren, fremfor min kunde, så jeg sikre mig at alt er som det skal være, og på den måde yder den ekstra service det er at sørge for at koden også er i orden.

Korrekt jeg har også bare været uheldig med webmster, dog kræver det en vis tillid at webudvikler forstår min kravsliste, derved du forstår det korrekt, derved godt kunne se en reference liste over webdesign der kan klare noget ligne mine krav, eller du sætte mig kontakt med denne udvikler og derved kan forklare hvad han eller hun kan, man skal ikke bare tro det   de siger, at de kan lave det fordi de siger det, grundet min erfaring , ikke dig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)