Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny måde at markedsføre sig via interent

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Se denne bit.ly/mKl3i

Charles Chaplin

hvad synes du?

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kigget lidt på siden , kunne ikke se nogle markedsføring strategi ,

Jeg så lidt video af Charles Chaplin , med er det den nye markedsførings form ?

jeg tror ikke det slår igennem denne markedsføring form

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

 

Hvorfor tror du ikke det slår igennem?

 

MVH Steffen :-)

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Videoen er da meget sjov med Charles Chaplin med han hopper lidt rundt og gå lidt udad landevejen .

Den anden video sider en mand på en gravhøj og snakker lidt , når ikke at sige meget .

Jeg kan ikke rigtigt finde nogle andre informationer på hjemmesiden om jeres markedsføring strategi udover disse 2 meget korte videoer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

JEg kan godt se ideen, men jeg synes ikke den - i dette konkrete tilfælde - er SÅ godt udført.

Det er fint at skabe universer brugerne kan klikke rundt i, som på en eller anden måde indeholder "skjult" reklame for en virksomhed. At det er nyt er dog ikke helt korrekt. Særligt i markedsføring rettet mod børn og unge har den "fidus" været brugt i flere år på nettet.

Flash-miljøer hvor man kan klikke rundt, spille spil, deltage i konkurrencer, se videoklip m.m. er set før.

Da nogle af verdens allerstørste virksomheder benytter sig af det, må det dog på en eller anden måde være brugbart. Igen, det konkrete eksempel virker ikke for mig. Jeg sidder nærmest og bliver lidt irriteret, ikke mindst fordi det ikke fremgår tydeligt hvordan jeg får videoerne til at forsvinde igen. Det lykkedes dog at få dem væk ;-)

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen. 

Jeg håber at det er meningen der skal komme noget forud for at man kommer over på den hjemmeside, fordi med så mangelfuld en indledning som den du selv gav, anede jeg ikke hvad jeg skulle forvente, og derfor blev jeg, personligt meget skuffet.

Jeg har set en meget bedre brug af Flashmediet som firma præsentationsmedie end dette, og jeg ser det heller ikke som værende en "ny måde at markedsføre sig ved". Jeg så det her for 7-8-9-10 år siden da flash først kom frem, og det har ikke vundet særligt meget inpas, undtagen hvis du tager mega-kampagner fra store brands (coca cola som eksempel). 

Jeg mangler beskrivende tekst, der supplerer de visuelle indtryk. Jeg synes du sætter os op til at blive skuffede fordi du ikke godt nok klæder os på til hvad vi skal ind og kigge på, og derved styrer du ikke vores forventninger. En anden kunne jo forvente at se nuttede kaniner, eller noget helt tredje, og fordi du ikke briefer os, men bare giver et link, giver du denne form en stejl bakke at bestige. En som jeg ikke mener den er i stand til at kunne bestige i den form den har. 

Jeg synes det er kreativt, men jeg synes ikke det er gennemført. Jeg har lært, og læst mig til at nettet bliver betragtet som et bibliotek, og med mindre at folk forventer at der popper en video op, og en eller anden begynder at snakke, ja så træder du folk over fødderne, a la en der begynder at synge højlydt på et bibliotek. Det er bare ikke i orden. 

Så, alt i alt, en ok side, men du har ikke gjort forarbejdet godt nok, til at jeg ville gøre andet end at løbe skrigende væk fra den, havde det været en præsentationsside for et firma jeg ville kigge nærmere over. 

Jeg kan ikke se meningen med chaplin temaet, og det ville gøre meget nytte at bruge noget tid, og energi på at forklare hvorfor netop det er omdrejningspunktet... jeg prøvede længe, men følte ikke jeg fandt nøglen...

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Fordelen og udofrdingen ved Flash er jo at man ikke rigtig har nogen begrænsningen. Men det gør, at man hele tiden skal have brugervenligheden i fokus, og det har I måske ikke helt haft her. På jeres side, er det f.eks. svært at se hvor man finder den rellevante information og se hvad der er klikbart og ikke klikbart, samt hvad der giver "rigtige" resultater ved klik, og hvad der blot er darlings.

I kunne måske lave en kort brugertest - eller det er måske det, tråden her er beregnet som :o)

/peter

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Ja jeg vil gerne have konkrete forslag til forbedringer. Jeg synes du har fat i noget rigtig. Hvad kan jeg gøre?

Alle der kun er negative gider jeg ikke svare, dem er der nok af her på Amino og i landet generelt.

Giv mig positiv og konstruktiv tilbagemeldinger til gode forandringer.

MVH Steffen

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Der er ikke meget du kan lide ved det i det heletaget. Men tak for indput, jeg kan ikke bruge det til så meget intet af det du siger er konstruktivt.

MVH Steffen :-)

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Ja du har ret, videoerne skal have en mere klar lukke funktion jeg sætter en ind.

Og det er nok mulig at nogle af de store virksomheder der har brugt det men det betyder jo ikke at det er korrekt.

Det jeg forholder mig til er om det er brugbart. For de virksomheder der kommer på vores væg synes faktisk det er sjovt.

MVH Steffen

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)