Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny måde at markedsføre sig via interent

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Ja det er også meningen at der skal være disse videoer, underligt at de ikke viser det hele.

Håber ellers du kan lide ideen.

MVH Steffen

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Pass on media:
hvad synes du?

Jeg ved godt du ikke skriver du ønsker negativ feedback men kun lidt rygklapperi. Men mit indlæg er skrevet i håb om at andre måske også kunne lære noget. 

Ideen med at skabe en anderledes hjemmeside er god. Men når brugeren skal lede efter tingene mister du ufattlig mange. Internetbrugere/kunder er ekstremt dovne, det viser alle undersøgelser. Kan man ikke finde det man skal bruge inden for ganske få sekunder så er man forsvundet igen. På den hjemmeside du har lavet kan det tage flere minutter at finde det man leder efter.

Mens jeg forsøger at navigerer rundt på hjemmesiden vælter det ud med meget underlige/skræmmende lyde af mine højtalere, godt blandet op med P3 radio som kører i baggrunden når jeg sidder ved computeren. Jeg kan ikke finde noget sted at slå lyden fra. Så som kunde skal jeg enten vælge at slå lyden helt fra på computerne eller slukke for min radio der ellers kører dagen lang.

Nogle steder er der ting der giver lyde/bevæger sig men ikke har nogen funktion. F.eks. den store læderstol der rykker sig et par pixels og laver en underlig skramlelyd. Den har i min browser ikke nogen funktion?

Gennerelt mangler der også noget finnish på udklipningen af de forskellige elementer. Det er syndt man kan se en pixeleret kant rundt omkring de forskellige ting der er placeret.

Når jeg klikker på Pass on media savner jeg et sted jeg kan placerer musen uden der vælter ud med underlige lyde fordi den rammer nogle ting i baggrunden. Deaktiver evt. alt i baggrunden mens videoen spiller.

Helt gennerelt savner en klar linie. Hvad vil du fortælle mig som bruger/kunde? Hvem er reklamen for?

Jeg tror godt konceptet kan blive en god ide til nogle specielle ting. Men jeg savner mere finnish.  

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pass on media:

Hej Karsten,

Der er ikke meget du kan lide ved det i det heletaget. Men tak for indput, jeg kan ikke bruge det til så meget intet af det du siger er konstruktivt.

MVH Steffen :-)

Vræææææl, du er en amatør der ikke aner hvad du laver og det fortæller Karsten dig på en pæn måde, men fordi det ikke er "konstruktivt" (læs: fordi Karsten ikke er din mor der fortæller dig du er dygtig) så kan du ikke bruge det til noget. Ja goddaw do.

Hvis du vil have noget konstruktivt så hør her. Det er tudegrimt, dimensionerne er skæve og billederne er virkeligt dårligt fritlagt. Det er rodet og virker useriøst, og efter at have brugt ca. et halvt minut på det, føler jeg at jeg har spildt en halv dag.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Utrolig intelligent!

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dumt at svare sådan... men det er vel din gode ret at pisse på andre.

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Pass on media:

Dumt at svare sådan... men det er vel din gode ret at pisse på andre.

Steffen du arbejder til dagligt med Markedsføring/branding og på din hjemmeside er du stor fortaler for gode anbefalinger mm. Når du så selv optræder på denne måde og ikke kan klare en omgang krititk. Ligegyldigt om den er konstruktiv eller ej sætter det kun dig selv i dårligt lys - Ihvertfald i min bog.

Fred være med at nogle ikke kan lide hvad du laver, men svarer du pænt retur og forsvarer kritik punkterne med et sagligt svar får ud pludselig 2 plusser i min lille bog.

Så mit råd er derfor, tænk dig om næste gang du bliver sur over lidt negativ kritik.  

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at tanken bag er fin nok til et microsite, men hvis det skal bruges til noget og skabe omtale, så skal det laves lige så gennemført som det citymail lavede med deres site på blivcityman.nu (som pt er under ombygning)

Jeg kan se at det ikke er velset at komme med konkret kritik omkring www.viralmarkedsfoering.dk  så det vælger jeg blot at lade være med, så undgår jeg også at få en sviner.

M.v.h. Anders

P.S. Normalt er det de folk man er uenige med, man lærer mest af.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg siger jo direkte at jeg ikke ønsker nedrakning. Hvem gider det?

Jeg svare som jeg har lyst, det er jo i min egen interesse.

Jeg står ikke til at du skal fortælle mig hvad jeg skal sige.

Du sviner så mig til og mit materiale.. Dig om det, men du høre ikke hjemme i mit oplæg, der findes nok af din slags der vil rakke ned.

Svaret er pænt, hold dig uden for dialogen hvid du ikke kan sige noget konstruktivt.

På forhånd tak!

P.S. jeg er ikke sur, jeg synes bare du pisser på mit produkt og mig. Citat ( Vræææææl, du er en amatør der ikke aner hvad du laver) Citat (Hvis du vil have noget konstruktivt så hør her. Det er tudegrimt, dimensionerne er skæve og billederne er virkeligt dårligt fritlagt.) Ikke særligt konstruktivt vel?

MVH Steffen :-)

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker da sådan set ganske konstruktivt at nævne at fritlægningen ikke er udført optimalt.

At du så vælger at tolke det som at folk pisser på det må du da selv om - Når alt kommer til alt, er det så et site som du vil være bekendt at tage penge for som det ser ud på nuværende tidspunkt?

Eller er det kun til en form for proof of concept?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak for et godt svar. Ja man kan jo altid sammenligne med et produkt hvor der sag 5 udviklere i 3 måneder. Jeg har ikke det samme budget.

Jeg synes dit svar er i retningen af noget konstruktivt.

Jeg sviner ikke, jeg siger bare at man skal holde sig væk fra min debat hvis ikke man kan være konstruktiv. Negative kommentare er uentelligente og ikke noget man kan bruge i en debat. Subjektive holdninger er noget man skal holde for sig selv. Ellers viser der jo baer at man ikke har overskud til andet end at være morsom på andres bekostning sætte sig selv op på en pidestal og hermed forsøge at jorde andre ved at svine.

Fortæl mig hvor jeg har svinet i nogle debatter overhovedet. Når det handler om andres produkter eller services?

MVH Steffen

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)