Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny måde at markedsføre sig via interent

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Pass on media:
Jeg siger jo direkte at jeg ikke ønsker nedrakning. Hvem gider det?

Jeg mener ikke jeg nedranker dit projekt. Jeg siger min ærlige mening om det du har lavet - Det var det jeg troede du ville have da jeg læste dit oplæg. 

Pass on media:
Jeg står ikke til at du skal fortælle mig hvad jeg skal sige.

Jeg siger heller ikke hvad du skal sige. Jeg siger min mening om hvordan jeg synes du burde opfører dig hvis du ville vinde, f.eks. mig som kunde. Du kan vælge at lytte til det eller overhører det. Sådan fungerer det nu en gang i et forum.

Pass on media:
Svaret er pænt, hold dig uden for dialogen hvid du ikke kan sige noget konstruktivt.

Jeg tror ikke helt du har forstået hvad ordet konstruktiv dækker. Negativ feedback kan sagtens være konstruktivt. Jeg kom med en række punkter hvor jeg synes du kunne lave dit site bedre. Jovist det var ikke positivt. Men ville du have rygklap så burde du have oprettet indlægget i jantetæskeren. 

 

Pass on media:
P.S. jeg er ikke sur, jeg synes bare du pisser på mit produkt og mig. Citat ( Vræææææl, du er en amatør der ikke aner hvad du laver) Citat (Hvis du vil have noget konstruktivt så hør her. Det er tudegrimt, dimensionerne er skæve og billederne er virkeligt dårligt fritlagt.) Ikke særligt konstruktivt vel?

Det var ikke mig der skrev det.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Martin,

Nej det var Jacob der skrev det sidste. Sorry!

Jeg har lavet et forum hvor virksomheder kan markedsføre sig via. et forum der er dynamisk og skla udvikle sig sammen med de ønsker virksomhederne har til deres markedsføring i dette rum.

Chaplin skal være dynamisk. Et sted hvor tingene blomstre og et sted som man viser til andre. Men jeg tror ikke det skal være uden skæve vinkler eller uden fjollede indslag. Eller at vi skulle have gjort det for 10 år siden. Tiden var ikke til tung flash den gang, nogle brokker sig stadig over flash.

Jeg mener at Chaplin rummet kan mere end I lige ser her, kan man udvikle det til andet noget mere sjovt?

 

Steffen :-)

 

 

 

 

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Pass on media:

Jeg sviner ikke, jeg siger bare at man skal holde sig væk fra min debat hvis ikke man kan være konstruktiv. Negative kommentare er uentelligente og ikke noget man kan bruge i en debat. Subjektive holdninger er noget man skal holde for sig selv. Ellers viser der jo baer at man ikke har overskud til andet end at være morsom på andres bekostning sætte sig selv op på en pidestal og hermed forsøge at jorde andre ved at svine.

Jeg tror du har misforstået hvad et debatforum er for noget.

Du har bedt om konstruktiv feedback, og det får du, at folk så ikke er 100% enige med dig om at du har lavet verdens absolut bedste site kan du jo altså ikke skælde folk ud for.

Og du får aldrig nogen til at være objektive i en debat omkring hvad folk synes om noget, det vil altid være 100% subjektivt.

Hvis du ikke kan acceptere det, så bør du holde dig fra at oprette en debat som denne, hvor der hurtigt skabes en negativ stemning med din måde at håndtere, efter min opfattelse, konstruktiv kritik. (f.eks. det med lyd og manglende brugervenlighed)

Hvis ikke dit proof of concept kan tåle kritik, hvordan vil du så kunne få lavet et produkt der kan sælges til dine kunder? - For kunderne er betydeligt mere kritiske i deres tilgang til tingene end vi er her på debatten.

Som det ser ud nu må jeg indrømme at jeg stiller mig meget tvivlende overfor om du kan få det solgt.

Ansvarsfraskrivelse : Ovenstående konstruktive kritik er et udtryk for min absolut personlige og subjektive mening og ikke et udtryk for hverken Aminos eller min egen virksomheds officielle holdning til det fremviste materiale.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opgiver diskussionen om hvad konstruktiv kretik er!

Hvordan forbedre man dialogen på Chaplin?

kan man gøre det til et bedre forum, mangler der noget?

MVH Steffen :-)

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pass on media:

Jeg opgiver diskussionen om hvad konstruktiv kretik er!

Hvordan forbedre man dialogen på Chaplin?

kan man gøre det til et bedre forum, mangler der noget?

Erstat siden med et textarea og en submit-knap? Næste diskussion er så hvad en dialog og et forum er? For det er jeg temmelig sikker på din Chaplin-side ikke lægger op til og ikke er.

Bortset fra det, har du så bemærket titlen på din tråd her? "En ny måde at markedsføre sig via interent" - det er sgu et statement der vil noget. Når man fremfører den slags og efterfølgende præsenterer et enkelt link uden introduktion eller lignende, så må man altså forvente noget kritik, nogle spørgsmål, nogle uforstående blikke, nogle grin - og hvis man så virkelig troller igennem og frabeder sig alt andet end rygklapperi, så lægger man godt nok op til verbale øretæver.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pass on media:

Hej Karsten,

Der er ikke meget du kan lide ved det i det heletaget. Men tak for indput, jeg kan ikke bruge det til så meget intet af det du siger er konstruktivt.

MVH Steffen :-)

Steffen, så læs det igen. Der er faktisk konstruktiv kritik bag det. Jeg mener bare at i kan gøre det bedre, det ved jeg i kan, og derfor fortæller jeg det 100% som jeg oplevede det. Det er ikke ment som negativitet, men mere en opsang på at stræbe på at gøre det bedre. Du kan vælge at tolke det som du vil, men hvis du læser det uden en citron i munden vil du også kunne se den konstruktive kritik i det. 

-Karsten

 

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Dit åbningsspørgsmål er "hvad synes du?". Det gør det temmelig vanskeligt for mig at byde konstruktivt ind. Hvad er baggrunden?, hvad er formålet?, hvad er det præcist du ønsker input til? (og i lyset af dine svar - hvad er det du ikke ønsker input til?).

Mit bedste bud på et så løst opstillet spørgsmål, er at formidle hvordan jeg ser din side som potentiel kunde i din butik. Det korte svar er, at jeg efter ti sekunder er så træt af at forsøge at gætte hvordan jeg interagerer med siden, (mens jeg febrilsk famler efter mute-knappen), at jeg forlader den skyndsomst igen.

Det konstruktive svar herfra lyder derfor: start med at læse "Don´t make me think", og opbyg derefter en side, hvor jeg bogstavelig talt ikke skal skal føre musen over samtlige pixels for at trække informationerne ud af siden.

Jeg håber at indlægget modtages i den ånd det blev afsendt

- og husk: brugeren har altid ret...

Mvh.

Thomas

 

 

E-købmand af guds nåde

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man kan jo altid sammenligne med et produkt hvor der sag 5 udviklere i 3 måneder. Jeg har ikke det samme budget.

Fair nok steffen, det kender vi alle sammen, men chancer for at dine kunder ikke lige ser det på samme måde er ret stor. Jeg kan principielt være bedøvende ligeglad med at du gør noget som jeg reelt ser som en kommunikationsproblem for din virksomhed

Det jeg skrev først var at du maler dig ind i en kommunikativ blindgyde hvor du ikke kan slippe ud uden at efterlade store fedtede fodspor hvor de ikke hører henne. 

Du leder efter nogen der kan sige hvordan du "tweaker" den side, mens hovedparten af dem der har gidet at skrive en kommentar generelt ikke har kunnet lide den, og det er lidt et problem. 

Jeg siger ikke jeg har ret, og jeg kræver ikke engang du gider lytte til mig, men jeg kan ikke give dig små guldkorn til hvad du skal gøre for at lave nogle småændringer når jeg generelt mener at du skal tage hver enkelt lille ting, og gøre det dobbelt så godt. Hver enkelt kommunikation, om det er de dårligt fritlagte billeder, eller videoerne der er optaget uden lyssætning og op imod en fuldstændig vildt kedelig baggrund... Tag den hver for sig... og gør det meget meget bedre. 

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

He he, Jacob!

Du er jo en man der må være let at provokere. Jeg takker for din konstruktive tilgang i dette indlæg. Fedt!

Nu kan jeg bruge det til noget.

Et forum hvor kunderne kan få deres logo ind og de kan vise deres testiomnials og de kan fortælle hvad de er gode til det er hvad Chaplin er.

kan det ikke bruges til det?

 

MVH Steffen :-)

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Ja jeg kunne godt gøre det bedre. Men det kommer nok hen ad vejen. Jeg tror ikke det skal være en Rolroyce når pengene ikke hænger på træerne.

Du ved hvordan virksomheder får spat når det ser dyrt ud. Hvad sker der så, ja sådan en der er da smart men jeg har ikke råd. Marketingbudgetter er helt skåret væk resten af året så du må finde nogle der kan klare at købe noget.

Nogle gange skal man ikke skyde gråspurve med kanoner....

Meget kan gøres anderledse hvis pengene er til det.. der giver jeg dig helt ret, men IDEEN hvad med den.

Kan den bruges til noget? Jeg tror personlig at man godt kan få noget ud af at reklamere for sig selv og for andre i et online forum af den visuelle type.

Tekstfora som Amino er der jo i tusindevis af. Personligt mangler jeg visualitet på nettet. Godt at youtube ligger nummer 3 mest besøgte portal idag.

MVH steffen :-)

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)