Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med abonnementsstyring

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
men Wa koster det så?

Stefan Avivson

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Hvis du ikke er interesseret i den dyre løsning så har jeg her et bud på hvordan du kommer i sving - ikke uden arbejde, men uden voldsomme kapitalbindinger

 

Du tilmelder dig og downloader DotNetNuke - et OpenSource CMS-portalframework (www.dotnetnuke.com)

Det skal derefter hostes og installeres - der kan du f.eks. benytte Abusiness
Derefter køber du et modul ved navn "Catalook" på Snowcovered.com - det fås bl.a. med abonnementsbetaling som du ønsker. Prisen afhænger af om du vil købe source-koden, men selve modulet fås for ca. 100$

Når du så har gjort alt dette kan du overveje at investere lidt i et godt design som kan lægges på. Selve CMS-systemet er ikke så veldesignet i sin grundform, men kan tilpasses fuldstændig til dine behov. Mangler du hjælp til dén del kender jeg én der kan hjælpe (send mig en PM), men det er ikke billigt. Du kan også vælge at købe færdige designskabeloner til systemet...

Som sagt er ovenstående ikke en køreklar løsning. Du skal først investere en masse tid i det, men det er måske bedst at du selv investerer tiden frem for at betale en udvikler for det.

 

Personligt har jeg god erfaring med at anvende DotNetNuke som CMS, og der kan købes en masse moduler til meget små penge.

 

God arbejdslyst!

 

Med venlig hilsen

 

Carsten O.

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil jo helst slippe for både arbejde og penge

 

Så jeg søger generelt en standardløsning, som kan det jeg ønsker...

Stefan Avivson

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

Det er sjældent set...


En anden mulighed kunne være at oprette opgaven på getafreelancer.com eller på findenfreelancer.dk  (sidstnævnte er reklame for mit eget site) og afvente om der er nogen der kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen

 

Carsten O.

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)