Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé: Polterabend/studenter kørsel i superbil

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tænkt på om jeg skulle starte en "fritidsforretning" på polterabend/studenter kørsel i
en superbil. Bor i Malmø og kan derfor tilbyde servicen i det meste sjælland.
Har haft en del Porscher og hurtige BMW/Mercedesér

Nu overvejer jeg at købe en nyere Porsche 997 GT 3 i en laber farve og hvorfor ikke lave
lidt ekstra penge og sjov på ov. koncept.

Der findes allerede en nogle små udbydere i DK, MEN det er typisk i ældre sportsvogne, pga
den høje (latterlige) danske registreringsafgift!!
Så min service vil være i biler til +2.000.000mio DKK kroner!!

Jeg forventer ikke at skulle tjene kassen, da afskrivningen også er stor på svenske biler, men er det
realistisk med 4-5 kørsler pr md, hvis det koster ca 2-3000DKK for 30-45 min?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmmm..........hvem ved?

De polter-ting jeg har været med til, har haft fokus på at være sammen med ham der skal giftes, så jeg ville nok ikke være i din målgruppe.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du undersøgt om det rent faktisk er tilladt at drive den slags forretning med svenske biler i Danmark? Det lyder for godt til at være sandt, hvis Skat & Co. ikke har garderet sig mod den "fidus"
Jeg ved godt at du gerne må have bilen i Danmark i begrænset omfang når du bor i Sverige, men jeg tvivler på at du må bruge dem firmamæssigt. Men jeg kender ikke reglerne.

Konfirmationer, studentergilder osv. klumper sig ofte på de samme datoer. Derfor er det nok svært at have særlig høj belægning på bilen. Og det er svært at lave mere end 1-2 kørsler på samme dag, da man også skal regne med transporttid, ventetid osv.

En pris på 2-3000 kr. inkl. moms for en lille times effektiv kørsel mener jeg er ganske realistisk. Dog er det nok en af de ting som finanskriseramte folk vil spare væk, modsat for et par år siden, hvor det ikke kunne blive stort og dyrt nok.

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er i orden rent lovmæssigt, kan det godt være en god ide.

En stripper koster f.eks 1500-1800 kroner, og det tager kun højst et kvarter, så man får mere (tid) for pengene her Smile

Venlig hilsen Lone

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man er over 18 år og har kørekort, må man så selv få lov til at kører 10 min med dig ved siden af, for så skal jeg da have en tur :P

Altid en ny ide!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok ikke noget større problem i at tage til Sverige man er jo derover på under en time fra København enten med tog eller bil , og 2000 kr. lyder da meget billigt , med det skal jo markedsføres så dansker opdager det

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke undersøgt om det er tilladt, men virksomheden kunne være svensk.Der er jo heller ikke noget i vejen for at praje en svensk taxi i Kastrup og køre til Rådhuspladsen!!

 

Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis og personligt vil jeg KLART foretrække en tur i en SUPERbil fremfor at glo på en stripper (SO 80´s)!!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

"Har ikke undersøgt om det er tilladt, men virksomheden kunne være svensk.Der er jo heller ikke noget i vejen for at praje en svensk taxi i Kastrup og køre til Rådhuspladsen!!"
Nej men lige præcis med taxaer er der indgået en speciel aftale med Sverige. Så det kan du ikke regne med. Du bliver nok nødt til at undersøge det nærmere, men det undrer mig (positivt) hvis den går.
På den anden side må svenske busser jo gerne køre med passagerer i Danmark, men de kører jo så typisk med passagerne over grænsen (broen).

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal formentlig have en limosine/hyrevognsbevilling i DK for at må udbyde denne service.

Limosine bevillinger er svære at få i Danmark.

Desuden skal du for at må foretage person befordring mod betaling i Danmark have et kvalifikationsbevis (kørsel+service) som tager 6uger. Det er det samme kursus til både taxa og limosine.

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at høre ved færselsstyrelsen, hvilke regler der er over grænserne.

Mvh.

Thomas

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)