Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksisterende IT portal med flere hundrede bruger

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Merian:

Godt set. Ja brugerne er der stadig væk selvom de ved at den er under rekonstruktion.

Venlige bruger ikke sandt.

Jo, men familie og venner er jo som regel meget loyale.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Smiler min familie er ikke så stor!

Nej det duer altså ikke at lege gætteleg på en så useriøs måde.

Det er fint for mig, hvis du ikke vil, eller ikke tror på det.

Jeg søger også kun seriøse henvendelser alt andet er uvedkommende.

lad nu være med at spilde andres tid.

Hver nu anstændige her, ellers er duer det her site da ikke...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Merian:

Merian har sendt dig en besked, som du kan besvare her stop så med at genere mig .

Jeg finder ikke dine useriøse henvendelser passende.

Derfor vil jeg bede om respekt - at du lader være med at skrive mere til mig.

Kære Merian

Velkommen til Amino, Amino er et _debat_ forum hvor vi hjælper hinanden. Mit kommuniké til dig var møntet på at få dig til at forstå at den måde du har valgt at fremføre din problemstilling ikke afføder det ønskede resultat.

Dernæst så bestemmer du heldigvis ikke selv hvem der skriver til dig herinde, det står dig dog frit for at undlade at svare. Hvilket så sikkert blot vil medføre at du ikke får noget ud af at være herinde. Folk er faktisk ude på at hjælpe dig, også selvom det måske ikke så sådan ud til at starte med.

 

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

selvom siten er nede, kan du vel godt skrive hvad hjemmesiden hedder? Kan være det vækker nogen tanker fra jeres markedsføring..

 

Btw. så dur det ikke at kalde det foræring til en potentiel partner, når det du forærer ikke virker/kører..

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

JA, der kan være mange ting man kan undre sig over, når man slet ikke har indgående kendskab til portalen osv. Men alle de der gæt er ikke seriøst,- for mig.

Som sagt er du og andre velkommen til at henvende sig seriøst til mig over min mail.

 

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er altså 2 ting jeg finder ret underligt ved denne tråd.

1) Hvorfor vil du ikke fortælle navnet på IT portalen? Det er ret svært at tage stilling til om man er interesseret i det ud fra det du skriver

2) Hvorfor i alverden er du (Merian) så defensiv? Slap nu af, og tage de ting der bliver sagt stille og roligt. Der er da ingen grund til at fare sådan op i hovedet på folk, bare fordi de siger noget på et debat forum der ikke lige passer dig.

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt du har noget seriøst på hjertet er du som sagt meget velkommen til at henvende dig via min email adresse som tidligere er nævnt. Jeg forklarer såment gerne der.

 

Lad nu være med alt det her tidsspilde snik snak herinde  ,,,,,,,,,,

Jeg beder jer være seriøse i Jeres kontakt....og jeg har sagt at I er velkommen til at undre Jer,- men det kan i kun få svar på via en samtale med mig. Naturligvis.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Merian:

Lad nu være med alt det her tidsspilde snik snak herinde  ,,,,,,,,,,

Definition på et debatforum
Der findes ikke en præcis definition på et debatforum, eller der er i hvert fald uenighed om den. Tankevirksomheden A/S definerer i undersøgelsen et debatforum som:

"Et åbent sted på nettet for diskussioner af fælles interesse, hvor alle deltagere på alle tidspunkter har adgang til at læse alle offentliggjorte indlæg, og selv skrive et indlæg.

 

Du er i et debatforum, det er derfor meningen at man skal snik snakke og skrive om de emner der oprettes herinde.

Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man nåede og se nogle af trådstarters mange (dublikerede) tråde, inden de blev slettet, så har man nok bemærket at internet, kommunikation og i særdeleshed netikette ikke er hendes stærke sider. Så jeg gætter på at hun bliver temmelig sur over mit indlæg - men så er det jo heldigt at jeg er ligeglad :)

Her er den pågældende hjemmesidehttp://www.together.dk

Noget markedsføring for siden: http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article282302.ece

Kigger man på web.archive.org, så kan man se at siden havde lidt over 500 brugere da det stod bedst til. Dog har den så også stået tom uden indhold de sidste to år.

Tilbudet om medejerskab i bytte for arbejdskraft er såvidt ganske reelt. Men i forhold til at få "solgt" det, så vil jeg anbefale at der fokuseres på at fortælle hvad en medejer konkret skal forestå på siden, de langsigtede mål, etc. Den nuværende tilgang er både useriøs og sandsynligheden for at opnå noget fornuftigt er yderst begrænset.

Mvh. en datalog/programmør (ps. jeg er ikke interesseret)

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor barnligt med det der gætteri.....

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)