Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg anmelde gutten til politiet ?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I hvilket område i Jylland er det?

 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret "kendt" svindler!

Søg evt. på Mobildebat.dk der er flere han har snydt over DBA

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

PRO Svindler er han Ihvertfald.  Men må tag hatten af for hvor overbevist/naturlige han var i svindel processen (jeg hopper ellers ikke lige på sådan noget). Faktisk ville han jo kunne være en super sælger på lovlig vis, men hvorfor pokker vælger nogen at svindle sig frem i steder, når de kunne gøre det godt på anden vis.  Det var jo en helt lille "Stein Bakker"  type, vel smurt "sympatisk" type det kan det hele, stille og rolige fusk, men kan faktisk ikke en skid i virkeligeheden.  Fatter ikke hvor nydelsen ligger i at svindel med overlæg. Ihvertfald han  er sku et skidt menske, håber fandme han en da rigtig fortyder. Han svindler også på den rigtig grimme måde, hvor man rent faktisk hjælper ham i en knipe, men det hele er bare løgn.

Men jeg vil skrive en anmeldelse på ham i dag, bare noget skidt man ikke har en bopæl jeg kender, men har hans tlf. m.m. sådan noget kan politiet nok bruge anyway.

Jeg har 2 vidner der var i butikken, der husker ham fint.

 

Besøg min side her:  streetwear

 

.

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan betaler mig transport omkostningerne skal nok klare at sætte en kugle i hans knæ!

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Det er desværre ikke unikt, jeg har selv stået i samme situation nu et par gange.

 

Jeg kan huske en af de første gange, der var en medarbejder der havde slettet hele vores software repository, samt backup,  jeg tog kontakt til Rigspolitiet med det samme, der var en der tog telefonen med det samme mærkeligt nok?

 

Nå men, deres udmelding var at de skulle have en log fra TDC på vores router, og at de havde svært ved at gøre noget ved det, hvis de ikke havde denne persons IP adr. Som jeg da så sendte til dem!

 

TDC måtte ikke udlevere denne router information til andre end Rigspolitiet, de kunne kun udlevere en trafik måling, hvoraf man kunne udlede at personen også havde downloadet en masse kode om natten. TDC oplyste at de gemte denne information i en uge, derefter ville loggen blive overskrevet.

 

Rigspolitiet ville kigge på det når de havde tid, og ja de vendte faktisk tilbage efter 3 måneder, for at fortælle mig at de ingen ting kunne gøre idet TDC ikke gemte loggen mere end en uge!

 

Så havde jeg for en måned siden, en person, som jeg havde mødt for nogle år tidligere, i anden forbindelse, samt via Netværk, han sagde han ikke havde penge til mad, jeg lagde en opgave hos ham, da der manglede 2 dage, af hans opgave overførte jeg pengene til ham, kan sgu ikke klare hvis jeg sider og arbejder sammen med en, og han ikke har penge til mad, ville du have gjort det?

 

Det næste der skete var at han stort set forsvandt, ligepludslig slet ikke kunne finde ud af noget som helst.

 

Min liste bliver bare ved og ved med lignende hændelser, jeg ved ikke rigtig men er tæt på at blive sindssyg, og kysser denne Finans krise, og håber virkelig at det får folk til finde andre værdier, det er en fantastisk chance til at stoppe op, og tror faktisk på sådan en gut, at den næste er jeg parat til at skyde i knæet, og yde selvtægt på!! SÅ BARE PUMP HANS TELFON HER MM HER! ;-)

 

De fleste vil nok sige det er min egen skyld, og skyldes at man er for naiv.

 

MEN...

 

Jeg hørte for noget tid siden, et foredrag, en fra SIRIUS patruljen, snakkede om at vi Danmark var et af de lande i verden hvor tillids niveauet var højeste, de ville gerne havde det højere op fra nu 60-70% til omkring 80-90%. Under de vilkår de lever under i grønland/SIRIUS, er tillid ekstremt vigtigt, ligesom i en forretnings sammenhæng?

 

Men med mindre resten af verden følger med, eller at vi kan kører vort eget løb i Danmark uden at samarbejde, er det da ikke en fordel, at vi ønsker at hjælpe vores naboer, stoler på dem?

 

Min egen holdning er at, kører man rent løb, tror man ikke hver mand er tyv, men sådan er det bare ikke i denne verden, enhver er sig selv nærmest, hvilket gør det unægtelig svært at drive forretning på den gode måde, når det implicere flere end en selv, og hvornår gør det ikke det?

 

Så hvis vi opdrager vores børn til at svindle bedrage, og være grådige, vil de uden tvivl være bedre rustet til at drive forretning, til at klare sig godt i vores verden, men vil det ikke være det samme som undergangen af civilisationen på sigt?

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)