Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer smed søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej med jer.

 

Så søger vi en freelancer smed, svejser eller montør, til vores stål afdeling.

Det vil primært være lettere montage opgaver der skal udføres samt en del svejse arbejde må påregnes.  Du skal være villig til i nogle tilfælde at overnatte udenbys, vi har tilhold ved Hobro, så en super fordel for dig er at komme fra midt/ sydlige del af nordjyll.

Vi søger freelancer partnere da vi har haft et meget svingene halvår i år, der for har det været svært at ansætte nogle fast, men det tegner godt resten af året, vi har 8, projekter med start fra uge 38 / 40. Og ca. 40 uger frem, men det skulle være mærkelig hvis der ikke kommer nye tiltag i den periode, og dermed vil samarbejdet fortsætte hvis det er i interesse for begge parter.

 

Vi tænker ikke så meget på hvad du stiller med, om det er arme og ben eller den helt store servicevogn, så længe du er loyal, stabil, og god til at tage initiativer i pressede situationer, så må du jo også gerne være i besiddelse af god humor og godt humør.

De vil indgå i små teams på 4 – 6 personer alt efter projektets størrelse med mødested på de forskellige pladser, eller du vil få tildelt selvstændige opgaver på vort værksted.

Er der nogle der syntes dette lyder som noget der har interesse så kontakt os på mlhpartners@os.dk  

 

 

Fra Gram
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan se at der  ikke er kommet nogen svar på dit indlæg.

Så kan det da ikke se helt så galt ud på arbejdsmarkedet.

Jeg driver selv freelance smede- og montagefirma. Jeg har servicevogn med det mest alm. værktøj, maskiner, skruer, bolte mv.

Som det ser ud nu, har jeg god tid til at hjælpe. Dert er bare lige det at jeg bor i sønderjylland. men vis nogle af projekterne ligger her ned af er du meget velkommen til at sige til. Så må vi se om vi kan finde ud af noget.

Venlig hilsen

Carsten

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi-lever.

 

Jeg er fra Randers og frisk på at hjælpe som freelancer.

Jeg har kørt som freelancer de sidste 4 år + 6 år tidligere i 90érne.

Mvh. Jan

Fra Hinnerup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale Martin fra T-Tek  www.T-Tek.dk

prøv og giv ham et kald

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)