Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Køge til Nordjylland

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

jeg har i nogen tid brugt Danske Fragtmænd og senere DFDS til at fragte varer til Nordjylland, Men jeg synes priserne er absurd høje sammenlignet med at få containerfragt fra Kina.

 

Jeg har en lokal vognmand som har særdeles fordelagtige priser til sjælland, fyn og fra midtjylland og ned, men han kører desværre ikke i nordjylland.

 

Er der nogen som er bekendte med vognmænd som kører til nordjylland fra midtsjælland til overkommelige priser?

 

På forhånd tak.

 

Mvh

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan måske komme med en løsning - hvor meget gods drejer det sig om?

 

 

Hvis din lokale vognmand kan levere forsendelserne på mit lager kan jeg eventuelt frakte det videre

 

 

Jeg ved ikke om ideen er go men lad mig høre lidt mere så skal jeg fortælle dig om det er helt galt

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flyttemand,


tak for svar.


vi er en voksende forretning der sælger granit til danske havecentre.


Det er lidt med forskel hvor meget det drejer sig om og hvor regelmæssigt det er.


Det er som regel 1-2 paller til de forskellige kunder efter sæsonstart per gang, men kan være helt op til 10paller til sæsonstart.

 

 

Mvh

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Så kan jeg ikke hjælpe dig - Jeg har ingen bil der kan klare så stor vægt desværre

 

Men som en pejletråd for hvad du skal give for transport får en vognmand mellem 5 og 7 kr pr km.

(og vist tættest på 7 )

 

Nu køre jeg ikke selv som vognmand på Km pris - så jeg kan tage fejl men det er noget i den retning

 

 

Held og lykke med det

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,


 


Prøv evt. LH Transport tlf: 7696 1660 - De kører mange varer i forvejen til hele gartnerierhvervet.


 


Hvilke varer sælger du, kan du sende et katalog / link til hjemmeside - kunne måske være interesseret i dine varer !


 



 

 

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarne og Flyttemand,

 

 

tak for svar.

 

 

link til mit site er www.trovo.dk

 

mvh

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hvis du har lidt flere oplysninger kan jeg sikkert fikse noget

tlf. 70 208 110

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :
5 kr pr km? Det er ellers voldsomt! Jeg betaler 600 kr for en palle på køl fra Hamburg til København. Ret mig hvis jeg tager fejl, men 1 mio. % sikker på at der er karteldannelser i branchen i Danmark.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)