Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forever

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vollsmose
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  hrhobby Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen der kender firmaet forever hvor man som selstadig sælger kan komme til at sælge aloe vera produkter

http://www.hrhobby.dk hobbybutik på nettet og fysisk i Vollsmose.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er MLM, og du skal overveje kraftigt om det virkelig er det du vil bruge din tid på...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Ja det er MLM, og du skal overveje kraftigt om det virkelig er det du vil bruge din tid på...

Korrekt. Husk altid at tage dette med i dine overvejelser at: INTET virker med mindre man tror på det.

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

egstrup:

Fashion-Seller:

Ja det er MLM, og du skal overveje kraftigt om det virkelig er det du vil bruge din tid på...

Korrekt. Husk altid at tage dette med i dine overvejelser at: INTET virker med mindre man tror på det.

Forever er et "gammelt" firma i MLM, og det er nok begrænset hvilken nyhedsværdi der er i det. Så mange forbrugere kender det enten på godt eller typisk ondt (ik pga produkterne, men måden nogle prøver at pakke dem produkterne på).

Så selvom man tror på det, så er det svære odds man starter ud med... Jeg dømmer aldrig noget på forhånd, men lad os bare sige, det er noget af et Tour De France bjerg, der skal bestiges, før butikken begynder at rulle...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Reneac

Det der er vigtig er, at du står bag produkterne. At det er MLM er ligegyldig, medmindre du er imod MLM. MLM/NM er lovlig og har intet med pyramidespil at gøre. Det er en foretningsform, der siden det blev startet, vinder mere og mere indpas i flere og flere lande og er fuld akcepteret og anerkendt. Der er dog visse lande, deribland dk. som halter lidt bagefter.

Om det virker eller ej har intet med tro at gøre, medmindre man med troen mener din egen evne til at løfte/magte den opgave du selv sætter dig. Det er og bliver produktets kvalitet/nytteværdi der bærer hele sagen. Så du må igang og undersøge og samle oplysninger.

Er disse ting på plads, ja så er det de værd at kravle over den bjerg.

M.v.h

Michael

 

 

Fra Vollsmose
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  hrhobby Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de god input

http://www.hrhobby.dk hobbybutik på nettet og fysisk i Vollsmose.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Reneac

 

Hvis du har sat dig for at ville arbejde med MLM, så gør dig selv den tjeneste at undersøge om selskabet du kigger på er medlem af DSA. Og hvis du ønsker at gøre det til en levevej, så kig godt på kompensationsplan, om den er global, om det er nogle produkter som der er et stort marked for, og hvor det firmaet har at tilbyde, er noget som er unik og hvis det er uden konkurrence fra det eksisterende marked, så er du godt kørende.

 

Held og lykke

mvh

Lillian

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Forevers produkter er super og kan også give et pænt salg. Men hvis du går ind i det for at tjene store penge skal du også regne med meget arbejde.

Jeg er selv i et MLM firma ''Agel'' som jeg tror mere på. Kan sende materiale hvis du vil have noget at sammenligne med.

Keld 

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid klar til at sælge ;)

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke der er mange MLM firmaer, som ikke har nogle gode produkter. Da man selv skal bruge produkterne, så falder man hurtig fra hvis det produkt man skal sælge ikke er godt. Man vil ikke kunne se folk i øjerne hvis man fortæller en løgn.

Så kommer diskussionen om hvilket firma der er bedst. Jeg har selv prøvet et stor etableret MLM firma og oplevet at det var nemt at sælge produkter for bare 2 år siden. Men siden er der kommet over 20000 forhandlere og næsten alle kender en som sælger produkter. ( mange uden om skat ) Det gør det svært hele tiden at finde nye forhandler og omsætte for 10000 kr. for at få bonus.

Så har jeg set på Nikken, Fitline, Wellstar, og Agel. Mht. Amway er et firma med mange år på bagen og der er også mange forhandlere. Tuppervare er også gammel, og alle familier har skabene fyldt med plastik. Jeg kender et par stykker fra LR og det er samme problem som mit ex. firma.

Når jeg sammen ligner alle disse MLM firmaer så var jeg ikke i tvivl om Agel.

Pecoart du har ret i at man skal sælge når muligheden byder sig. Hvad sælger du? 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)