Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De strenge men hjælpsomme Aminoer

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Fuengirola
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Der er 3 ting der springer mig i øjnene.

Hvorfor er der 2 kanter rundt om menuen og søgningen? Hittælleren har kunder ikke noget at bruge til. Og så er det altid meget svært at få mørke farver til at virke på hjemmesider, så jeg ville vælge et par andre mere lyse farver, det ser også mere indbydende ud. Lidt samme princip som med et rum.. Når det er hvidt ser det straks mere lyst og inbydende ud fremfor mørke farver :)

Mvh. John Bakken. - Håber det kan bruges :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige en fjerde ting :p Damen i jeres logo synes jeg ikke skal være der to gange, lad hende være i venstre side, jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det ser uderligt ud.

Mvh. John Bakken. :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige nogle småting

få en fra reklamebranchen til at forfatte dine tekster.

få en til at rette de grammatiske fejl.

få en designer til at justere lidt i dit design, personligt blev jeg forvirret lidt af dit fine banner og din cinemaxx baggrund, jeg blev også lidt irriteret over at der var commador 64 tekst/ramme midt i forsiden.

jeg prøver at huske på at det er en kliche at skrive at kunden er i centrum og bla bla bla, for det skriver alle som har helt vildt meget brug for at få kunder, og dermed ikke sagt at det for dit vedkommende ikke er sandt ;-)

hvis det er en midlertidig billig løsning som du har lavet for at skrabe lidt penge sammen til the real deal så syntes jeg den er super!

håber at alt bliver forstået som en mulig hjælp til dig :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

- Hittæller er ligeyldig for dine kunder og signalerer mere "Hjemmeside 1-2-3" end professionalisme.

- Hvis siden skal være på dansk, så hold den på dansk hele vejen igennem, ikke noget med Home i dine breadcrumbs og engelsk tekst i din CAPTHA på kontaktsiden.

- Valget af den rødlige baggrund og mørke indholdsramme syntes jeg er lidt uheldig. Muligvis ville det virke bedre med en hvid/lys baggrund til siden for at få en kontrast effekt.

-  Syntes i det hele taget ikke at siden udstråler professionalisme desværre. Jeg ville ihvertifald hoppe væk fra jeres side i en fart - beklager.

- På den positive side, så virker teksterne som sådan ok nok.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

 

Nu er jeg i reklamebranchen så derfor er jeg nok lidt farvet, men jeg synes, som andre også er lidt inde på, at det er gået lige lovlig hurtigt og lugter lidt for meget af "stanard" løsninger. 

Derfor kan man I jo sagtens lave en god service, ved føste øjekast ligner det ikke en stor virksomhed med mange ansatte og styr på tingene. Som andre også er inde på ville du rimelig nemt kunne give det noget mere, få teksterne skrevet lidt skarpere, og giv designet et løft, det behøver ikke koste alverden. 

Hvis du bor i Københavns området kan det da være vi kan lave en byttehandel, jeg ved ikke rigtig om I kan gøre noget for os, vi har aldrig brugt sådan noget som jer, men hvis du mener du kan skaffe salgsmøder til et kommunikationsbureau, så smider jeg gerne en designer og en tekstforfatter på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Som John også foreslå, så ville jeg skifte til nogle mere lyse farver.

Derudover ville jeg slette:

  • kasser rundt om menuer
  • hittæller og søgefunktion (har dine kunder brug for at søge? hvis ikke, så skal der ikke være en søgeboks)
  • overskift over din menu (folk kan godt se, det er en menu, ingen grund til en overskift, som tager fokus)
  • linie med skribent, dato osv over teksten på din forside (folk ved godt, at det er jer, der har skrevet det, og er sikkert ligeglade med hvornår)
  • baggrunden udenom selve sitet jeg helt slette
  • brødkrummestien (den der siger "home" øverst og ændrer sig til f.eks. "mome -> mødebooking" er ret ligegyldig, når I ikke har et meget kompliceret sitemap

Jeg har tilladt mig at photoshoppe en hirtig version af hvordan siden ville se ud, hvis du gør som foreslået: http://konggraas.dk/tmp.jpg

mvh,
Peter

Fra Fuengirola
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg takker for positiv kritik, sitet har  fået foretaget en del af de nævnte ændringer allerede, er ved at få kigget på de sidste ting, tak for hjælpen.

Det er dejligt at høre andres mening, der kommer altid nogle ting frem man ikke lige selv har tænkt over, super godt !!

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg keder mig når jeg kommer ind på jeres side. På forsiden forslår jeg, at du har nogle bokse eller nogle billeder, der giver information omkring jeres site og service.

At have en forside kun med tekst mener jeg er rigtig rigtig dumt. Jeg tvivler på, at der er ret mange, der gider læse en hel tekst fra starten af. For at folk gider bruge tid på at læse jeres tekster, skal du først have fanget deres opmærksomhed.


Jeg synes også jeres logo / banner ting er for upersonlig. Hvorfor skal man ikke se kvindens ansigt? Det virker utroværdigt. Jeg ved godt, at det jo er pigens snakketøj der er i fokus, men jeg synes overhovedet ikke billedet fanger.

Slutteligt mener jeg den sorte farve er malplaceret. Brug nogle lysere farver, det tror jeg vil virke bedre.

 

Det var mit besyv. Take it or leave it Smile

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)