Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De strenge men hjælpsomme Aminoer

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber ikke du har givet 1699kr for det. Du kan jo downloade Joomla gratis, og finde meget flottere templates gratis på www.siteground.com. Og det er jo ingen videnskab at oploade nye templates i Joomla. Desuden er extensions.joomla.org en rigtig god side.

At du har brugt en skabelon er jo fint nok, men du behøver vel ikke reklamere med det?

Omkring banneret ville jeg nok også fjerne det ene billede af kvinden, og eventuelt gøre det mindre så man også kan se hendes øjne. Øjnene er et blikfang, og det mistes lidt i banneret.

Har kunden nogen grund til at gemme artiklen/siden som PDF fil, udskirve siden eller emaile fra siden til dig? Hvis ikke så fjern bjælken fra siden.

Opret en side/artikel med referencer. Du skriver blandt andet på siden IT support "Vi yder allerede support for nogle af landets største" men hvem er det? Hvis i yder support for nogle store firmaer, så få dem til at skrive 2 linier om hvor godt de synes om jeres service. Hvis det så ikke passer at i yder support for store firmaer, og det bare er for at lokke kunder til, så slet det istedet.

Siden mangler også flere "call to action" Der bør blandt andet være et link til jeres kontakt side på alle andre sider.

Tag eventuelt og læs E-pusher

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Her får du lige mine kommentarer :-):

Design

Som nævnt af andre, så passer den sorte farve ikke ind. Den lyse kant rundt om, og så den sorte boks og en grå tekst irritererer mit øje :).. jeg gider ikke læse teksten pga. kontrasterne. Hold det lyst, med mørk tekst. Det virker. 

Jeg vil se hende pigen i øjnene... salg handler om relationer, og hvis jeg ikke kan se hendes øjne (selvom det er telemarketing I laver), så falder der et par point fra allerede der. Vi vil se hvem vi handler med - uanset om det bare er et modelbillede eller ej. Teksten i logoet er ikke specielt læselig, og der mangler generelt set noget 'lækkerhed' over billedet :) 

Fjern teksten "Hoved Menu" - det forvirrer blot.. fordi der ikke er en nummer to menu: "produkt menu" eller lign.

Få aflivet teksten i bunden med Joomla template osv. Det er uproffet :)

Tekster

De skal gennemgås - bogstav for bogstav. Der er sprogfejl, komma/punktumfejl (kommaer bruges, hvor der logisk burde have været et punktum) og så virker teksterne ikke specielt salgsfremmende.. der mangler noget pondus og selvtillid i teksterne: "Vi tilbyder nogle af branchens laveste priser indenfor vores felt, ...tror du os ikke...lad os afgive et tilbud" + "Du bør derfor overveje om TeleMarketing4u ikke er din næste samarbejdspartner".. :-). 

SEO

Page rank 0 siger sig selv. Skaf links ind, og få optimeret keywords, titles og tekster. 

Business

Det forvirrede mig til at starte med at I også lavede IT-support... hvad har det med telemarketing at gøre? :-).. fokus på kerneydelsen. Skaf et andet domæne til de andre ting. 

Håber du kan bruge feedbacken :)

Mange hilsner,

Christian

 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Nu er jeg så et firma der når økonomien tillader det ville kunne finde på at bruge nogle af jeres tilbud. Når det så er sagt vil jeg med ikke designer øjene sige lidt det samme som de andre.

1. Fjern teksten Hoved Menu og hjem

2. Fjern den grå bjælke felt der er over teksten

3. i dit banner fjern den ene af pigerne og evt sætte noget andet ind.

4. skift den sorte farve ud den er for dystre det i tilbyder en noget smilene / lyst og godt ikke en begravelse eller noget mørkt og sørgligt

De 2 første ting ville være oversagen til at jeg ville søge efter et andet firma da det ikke virker prof at have.

og så et spørgsmål hvorfor har du valgt kun det nederste af damens hovede jeg vil sige det virker mere tidligs fuldt at kunne se hele damen. 

Et lille fif jeg engang fik tage nogle billeder af dine medarbejder og sætte ind er de ikke kønne nok så har du garanteret nogle i din venne kreds som vil stå model. se evt hos konkuranterne og få ideer.

 

MVH

Brian Thaulov

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Carlberg:
Jeg håber ikke du har givet 1699kr for det. Du kan jo downloade Joomla gratis, og finde meget flottere templates gratis på www.siteground.com. Og det er jo ingen videnskab at oploade nye templates i Joomla. Desuden er extensions.joomla.org en rigtig god side.

Kan ikke se, hvorfor det ikke skulle være fair at give 1699,- for den hjemmeside der? Din defination af flottere templates er jo i høj grad subjektiv, og hvis det nu netop er et look som dette de har været efter, så er det da en ganske fair pris. 1699 er jo så godt som ingenting, når du snakker udvikling af en hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
For Webdesign Shop var det en nem opgave. De kopierede blot deres template og ændrede nogle få ting.

Nu er det også samme person, Niels :-)

 

// Jesper

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Niels:
For Webdesign Shop var det en nem opgave. De kopierede blot deres template og ændrede nogle få ting.

Nu er det også samme person, Niels :-)

Nåårh.... ja der ser man jo  bare.. havde ikke lige tid til det store detektivarbejde :)

Fra Fuengirola
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg blev jo helt svedt ved alle de mails jeg fik i min mailbox idag, tusind tak for det !!

Jeg har nu lavet nogle gennemgribende ændringer af sitet og vil da gerne have jer til at kigge forbi igen Stick out tongue og komme med ris og ros endnu engang.

Foreløbig rigtig mange tak for hjælpen !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kim,

Brandgode ændringer, det er meget mere indbydende og lettilgængeligt Yes

Banneret er også langt pænere nu hvor det er forskellige billeder og man kan se hovederne.

mvh,
Peter

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det hjælp på det men nu er problemet bare et nyt.. du har fået verdens fladeste hjemmeside, og det ligner noget som man kunne se i slut halvfemserne.. din font i banneret stinker, og dit navn skal laves om til et fedt logo, for ideen med 4 tallet er ok måske ikke unik men ok.. jeg syntes du skal spare på kræfterne og så se at få sat et link i din signatur her på amino.

mit råd

let bagen og få solgt det du er god til på god gammeldagsvis face to face eller pr tlf.

skrab 30-50000kr sammen og betal nogle professionelle til at fixe din hjemmeside. alt andet er spild af tid, du er nemlig ikke god til hjemmeside opbygning du er god til telemarketing. så brug dine kræfter til det du er god til. du kunne sikkert have fået en kunde på den tid du som du har brugt på hjemmesiden.

sorry men det er bare hvad jeg ser! og du vil blive så super glad for det produkt som profér kan levere til dig i form af seo og hjemmeside opbygning!

mvh omar (take it or leave it hehe det er vist brugt)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

 

Du har vist fået dig en udfordring, men se på den lyse side. Der er utrolig god respons på din tråde, selvom der er visse der udtrykker sig meget ærligt.

 

Jeg giver alle svarene meget ret i, at din hjemmeside kommer ikke til at skabe kontakter til potentiale kunder overhovedet på nuværende tidspunkt.

 

Nu har jeg lige google ordet ”marketing” og besøgte alle de websites der er på side 1 og sponsor. Og deres hjemmesider er heller ikke de bedste, hvis det er nogle trøst.

 

Ingen af dem og heller ikke din, giv hvad kunden vil have – ”hvad får jeg som kunde?” !!

 

Lad mig forklar det på denne måde.

 

Som Salgsleder, så er det mig der skaber løsningen, ved at kontakte jer. Og det er jer som giver mig resultaterne. Altså 50 møder på en måned, som jeg skal bruge.

 

Så det at skrive f.eks. at I skaber løsninger, er ikke det som jeg vil have. Som salgsleder/direktør så vil jeg have resultater, så hvad kan I levere af resultater for mig ?

 

Det er det jeg vil læse som salgsleder/direktør, allerede på side 1 på jeres hjemmeside.

 

Har du brug for uddybning så er du velkommen til at kontakte mig.

 

Held og lykke, jeg tror at der et marked for dig.

 

/Glenn

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)