Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketings opgaver søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fuengirola
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille telemarketings firma i Spanien, hvor vi løser diverse telemarketings opgaver for andre firmaer, vi har brug for nye opgaver...har du nogle ?

se evt. her: www.telemarketing4u.dk

 

 

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Hvis du mener I kan booke møder hos firmaer, i og omkring København og Roskilde, så vi kan komme ud og tale om vores helt fantastiske tæppe- og møbelrens, så send mig en PM...

Herlig hilsen
Ania

Fra Fuengirola
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har muligvis nogle telesalgsopgaver.

Er du interesseret i at høre mere, så send en mail på sales@csales.dk

/jacob

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tror i det er muligt at sælge/booke møder med firmaer der er interesseret i forskellige vådservietter til reklamebrug?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:


Tror i det er muligt at sælge/booke møder med firmaer der er interesseret i forskellige vådservietter til reklamebrug?

Det er vel noget den pågældende virksomhed selv har en idé om, ligesom de vel også har gjort sig nogle tanker om hvem deres ønskede kunder er?

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Anders


Ja, lige præcis.
Forskellen er så at de vådservietter jeg sælger også findes med andre ting end bare de normale "opfriskende".
Som fx. anti-myg eller self-tan med mere, så det vil sige der måske er nogle virksomheder som ikke lige har tænkt over at det produkt ville være genialt i deres markedsføring.

Men jeg er også selv i tvivl om det vil kunne sælges via telemarketing... (derfor jeg spørger :) )

Fra Fuengirola
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej janus

Det lyder bestemt som et spændende produkt, men jeg vil ikke mene at det er et egnet telesalgs produkt, jeg tror du skal ud og have fat i f.eks. store hotelller eller kæder af hoteller og sælge dette direkte gennem dem, der tror jeg der ville være et marked for produktet., du nævner selv bl.a anti-myg og self-tan som for mig lyder som oplagte ferie / turist produkter. Disse to kunne måske sælges som "reklame produkter" til rejsebranchen som sender turister ud i verden. 

Jeg vil naturligvis gerne have arbejdet, men tror DU ville få for lidt ud af det ved at sælge det gennem telesalg.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)