Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til webdesigner foretagende ønskes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

 

Jeg er netop startet med at tilbyde at lave hjemmesider for folk. Det gælder alle former for hjemmesider bortset fra webshops. Jeg har lavet en hjemmeside som "visitkort" (www.azurex.dk). Jeg har fint styr på SEO osv. men jeg synes stadig det er svært at få projektet op at køre ordentligt.

 

Er der nogen der har forslag til forbedringer på siden, samt til hvordan man får kunder i biksen?

 

Mvh. Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Du kunne skrive til mig måske vi kunne finde en løsning...

/allan
al@fusion-it.eu

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har snakket med Allan.

 

Jeg er dog stadig interesset i at høre fra andre hvis der er nogle der har gode forslag til hvordan man finder kunder til ovenstående

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Skynd det at finde et andet navn, Microsoft er pt. igang med at lancerer Windows Azure, og der er vel ikke nogen grund til at bygge goodwill op omkring et navn, der kan risikerer at blive taget fra dig.

Så til sagen så lige din side og syntes den så rigtigt cool ud. Jeg arbejder på sådan et drag-n-drop tool med Photoshop, der gør at man kan lave sites og shops uden at skrive kode overhovedet.

Må jeg ikke sende dig et beta-login, så du kan prøve det? Hvis du bliver god til at bruge det har jeg nok en røvfuld kunder til dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Din fleste kunder kommer igennem google , din side er pagerank 0 , så der er sådan set intet der linker til din hjemmeside , så en god søgeord optimering er vel på sin plads , lave evt. siden med beskrivende urler så når folk kommer ind på referencer står der referencer i urlen og husk også forskellige titler på hver side mv. dette hjælper lidt på google placering , og viser du kan lave søgeord optimeret hjemmesider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)