Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på mit website

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ja så er jeg også ved at være køre klar med website og vil da gerne høre aminoers mening om dette. alt ris og ros er velkommen.

det er min mand der har lavet det, som lige for nyelig har lært sig selv at lave website, så der er sikkert noget der kan blive bedre, men til at starte med synes jeg det er okay. men giv endelig alt mulig feedback så kan jeg se hvad jeg føler er værd at gå ind og rette i.

jeg overvejer om der skal være musik på websitet da det har med brasiliansk musik,show og underholdning at gøre. hvad mener du?

mit website kommer også til at være på svensk og derfor overvejer jeg også at lave en com adresse så jeg får det hele samlet under et .com men hvad er igen smartes køre med 2 website et med dk og et med se eller begge på .com eller andre muligheder???

her er website: www.brasilianskerytmer.dk

Bonita

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bonita

Der står på forsiden:
samt kursus i brasilliansk dans og capoeira i brasilien
Det er ikke en selvstændig sætning… Så væk med punktummet før den sætning - eller lav en hel sætning. Og husk at Brasilien er med stort B…

Under ”Om os” står der:
Vi er et brasiliansk event bureau, der brænder for at formidle den brasilianske kultur og vi har et mål med at sprede den brasilianske kultur med brasiliansk underholdning via brasiliansk musik, danse og capoeira.”
Jeg ville skrive ”vi har som mål at sprede”.

Jeg har ikke læst hele siden igennem, så der er måske flere... Jeg faldt bare lige over de to...   :o)

Og så lidt kommentarer til selve siden og indholdet:
- ”Team” ligger både i topmenuen og under ”Om os” – er det med vilje?
- Jeg ville ændre overskriften ”Team”… Det lyder som om man her kan læse mere om de personer, der står bag - og så handler det faktisk om, hvad I tilbyder.

Prøv at tænke på, hvad man gerne vil, når man kommer ind på jeres hjemmeside, og hvad man har brug for at vide. Først vil man vide, hvad hjemmesiden i store træk handler om. Så vil man læse, hvad I kan tilbyde (og man vil ikke klikke på ”Team” for at finde det, for man tror at ”Team” handler om de mennesker, der står bag). Man vil vide, hvad det koster og hvad man præcist får - og hvorfor eventet er en god ide og hvorfor man skal bruge netop jer til det. Og så skal man opfordres til at købe – både fordi det øger chancen for at man gør det, og fordi man ikke må være i tvivl om, hvad man skal gøre, hvis man er interesseret.

Så jeg ville lave et link i topmenuen til ”Vi tilbyder” eller noget i den retning. Og så skal man kunne klikke på hver ting, I tilbyder, så man kan læse mere om, hvad det går ud på, se videoer fra lige præcis det event, se prisen osv. Og nederst på hver side skal der være et link til, hvordan man uforpligtende kan få mere at vide eller bestille.

Mht. musik, så kan det være hyggeligt og skabe stemning, især på et site som jeres. Men det må for guds skyld ikke starte af sig selv! Både fordi det er irriterende, hvis man lige sidder og ser fjernsyn eller hører musik - men også fordi mange surfer på arbejdet, og det er ret afslørende i forhold til chefen, hvis der pludselig brager sambarytmer ud i lokalet...   ;o)
Så hvis du lægger musik ind, så sørg for at man selv kan starte det, hvis man har lyst.

Held og lykke med det!   :o)

:o)   Rie

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Med hensyn til domænerne, så skal du tænke på jeres publikum. Der er for mange noget beroligende og velkendt ved at det er et dk-domæne. Com-domæner udstråler at I er internationale, og det ser nogle som en fordel og andre som en ulempe...

Men domæner koster jo ikke det store... Jeg ville lave et dansk site under dk, et svensk under se, og så på com lave det enten på engelsk eller på det sprog, der passer til jeres hovedmålgruppe. Og så ville jeg sørge for at alle sider linker til hinanden med et lille flag eller navnet på sproget, så man nemt kan få lige det sprog, man gerne vil have.

I forhold til søgemaskineoptimering, så tror jeg at det er bedst hvis de links hedder "Brasilianske Rytmer - dansk", "Brasilianske Rytmer - svensk" etc... Links bør altid beskrive de ting, de linker til - så kan søgemaskinerne bedre indeksere dem, og jo flere der linker til din side, jo mere relevant tror/ved søgemaskinerne at din side er. Men jeg ved ikke om de tager forbehold for at der linkes mellem næsten ens domæner - i så fald er det lidt forgæves...
Men det kan jo ikke skade, tænker jeg...   :o)

Held og lykke igen...   :o)

:o)   Rie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at læse teksten: "i brasiliansk dans og capoeira i brasilien" på forsiden.

Jeg syntes du burde skrive noget i footer. (Bunden på sitet)

Lav billederne på forsiden som links også.

Skift farven på besøgte links.

 

Håber du kan bruge det til noget.

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bonita

Du må gerne tilmelde din side til kursuskassen.dk, som er en portal for kurser i Danmark. Det er helt gratis :-)

Med venlig hilsen
Jacob

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde ud af om videoerne er af artisterne er nogle man kan book eller det er nogle brasiliansk danser der bor i Brasilien og derfor ikke kan bookes og for de er godt nok nogle dygtige danser

Alle overskrifter på denne side kan du udmærket lave et links til en underside hvor du fortæller mere om emmet med billeder og tekst , folk forventer nærmeste der er et links der fortæller mere om emmet. Samba girls mv. er de overskrifter jeg mener der skal være et links på. Til en underside , der fortæller mere.om. samba girls mv.

.http://brasilianskerytmer.dk/Team.html På denne side kunne urlen være mere sigende skriv evt. brasilianske rytme danser tilbyder

Venstre side på din hjemmeside går meget langt hen på en computere skærm , jeg sider ved en 12 skærm og 1/3 af skærmene ser jeg kun den lyse grønne farve hvor der intet står af tekst og billeder , fjern dette så man kan også se hele hjemmesiden på en mindre skærmen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog lige et hurtigt kig på forsiden. Jeg synes umiddelbart, at de tre skiftende billeder er forvirrende. Hvis der skal være mere end et skiftende billede, så lad dem f.eks. skifte noget langsommere og evt fade hurtigt fra det ene til det andet.

Med venlig hilsen

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for alle jeres kommentar. der er jo en helt masse jeg lige skal tygge paa. og en del der skal laves om saa jeg faar flere af jeres kommentar med. det har ihverfaldt v;ret meget interessant at se ohvad I synes om det.

jeg faar nok ikke lige i denne besked svaret jer alle. men videoerne der pt. er kommet paa er fra Brasilien nogle af de artister man kan booke, saa er der video klip fra event og undervisning b[de fra dk og fra Brasilien. vi har jo aktivitet baade i dk, se og Brasilien. og vi vil i fremtiden ogsaa staa for booking af artister fra Brasilien til store shows, event.

da jeg lavet teamet var det meningen at man skulle kunne se hvem man kan booke. hvis man gaar ned i show og underholdning skulle det vaere der man kan og kommer til at l;se om hvad vi kan tilbyde. pris giver man ikke inden for denne branche da det er meget individuel, men der skal nok som anbefalet paa hver side vaere et sted hvor man kan gaa til booking/kontakt.

det tekniske maa jeg give vidre til min mand for jeg aner ikke selv meget om opsaetningen af website. men har lagt maerke til at paa nogen compurter ser man ikke hele websitet.

men det er super dejligt at I har gidet give feedback og det er altid sjovt at se hvordan andre opfatter det man har lavet og hvad andre ligger vaegt paa. det er lidt sjovt at hore at flere vil have mere beskrivelse om show og om artisterne, jeg har bevist skaaret det ned saateksten bliver laest istedet for man gaar hurtig vidre.

Men tak

Bonita

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Bare lige en kort kommentar omkring mængden af tekst. Det er rigtig fornuftigt at lave teksten kort og overskuelig - men husk også at nogle af os er info-entusiaster og har brug for en vis portion viden før vi kan vurdere om det er værd at bruge tid på at kontakte jer.

Jeres produkt er ikke noget, man har brug for. Det er noget, man skal få lyst til at købe...

Mht. priserne, så kontakter jeg sjældent nogen, hvis jeg ikke på hjemmesiden kan se at de er i mit prisleje. Så finder jeg en anden leverandør i stedet, så jeg ikke skal spilde tid på noget, der måske viser sig at koste 5 gange så meget, som jeg synes er fornuftigt...
Så måske er det en ide at have nogle priseksempler?

:o)   Rie

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)